۱۱ مورد از بهترین افزونه های وردپرس برای کنترل محتوای دیداری

شما این استدلال را قبلا شنیده اید: وب سایت های وردپرسی که حاوی محتوای بصری بیشتری هستند، بهتر عمل می کنند. به طور خاص، تحقیقات نشان می دهد که مقالاتی که از تصاویر استفاده می کنند 94 درصد بیشتر از مقالات دیگر بازدید کننده دارند. همچنین یک مطالعه موردی از EyeView نشان داد که صفحات با محتوای ویدئو 30 درصد بیشتر از یک صفحه بدون تصویر وفیلم کاربر دارند.

بیایید قبول کنیم محتوای دیداری ممکن است برای شما کمی هزینه بر باشد.

1. محتوای متنی به طور کلی تا 10 درصد فضای حافظه را اشغال می کند. در حالی که در تصاویر به 65 درصد افزایش می یابند.
2. تصاویر، فیلم ها و سایر محتوای دیداری به بازدیدکنندگان دلیل بیشتری برای ماندن در سایت شما را می دهد و همچنین می توانند ارتباط بیشتری با وبسایت شما برقرار کنند.
3. اگر تصاویر به خوبی بهینه سازی شده باشند، محتوای دیداری می توانند رتبه بندی کلی وب سایت را بهبود بخشند.
4. تصاویر و فیلم هایی که نمونه هایی از کار و عمل تیم شما را نشان می دهند، به شما امکان می دهد که به راحتی به کارتان ادامه دهید.
5. محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند به عنوان یک اعتبار اجتماعی برای افزایش اعتبار سایت و کسب و کار شما استفاده شود.
6. محتوای ویدئو به طور خاص در توضیح دادن یا نشان دادن آنچه شما انجام می دهید یا می فروشید تاثیر دارد.
7. GIF ها، emojis ها و الگوهای رفتاری می تواند برای تجدید نظر به مخاطبان جوانتر مورد استفاده قرار گیرد و به سایت شما افزوده شود.
8. حتی تایپوگرافی می تواند به صورت استراتژیک برای توضیح به متن هدر سایت شما استفاده شود.

شما احتمالا از این نمونه ها در طراحی سایت های WordPress استفاده کرده اید.

بسیاری از شما در حال حاضر با ابزارهای طراحی مانند فتوشاپ و Canva آشنا هستید که شما را قادر به ویرایش و بهینه سازی محتوای بصری می کند. با این حال، این ابزار در خارج از وردپرس هستند.اما ما شما را با برخی از افزونه های وردپرس که می توانید با آنها قابلیت های بصری خود را از طریق WordPress گسترش دهید، آشنا می کنیم.

حال بیایید نگاهی سریع به آنچه که شما می توانید با ابزار ویرایشگر پیش فرض که در وردپرس که قرار دارد بیندازیم.البته این قوی ترین راه حل ویرایش تصویر نیست. در حقیقت، این شبیه قابلیتهای اصلی ویرایش شما در نرم افزار دسکتاپ است :

وقتی یک قطعه جدید از رسانه را به کتابخانه وردپرس خود آپلود میکنید، ابتدا میتوانید متا دیتا را اضافه کنید و اندازه خود را برای محتوای خود تنظیم کنید. در زیر، شما همچنین یک پیوند “ویرایش تصویر” را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.

در این صفحه ویرایش، شما می توانید:
• تصویر خود را به سمت چپ یا راست بچرخانید.
• تصویر را وارونه کنید
• آن را معکوس کنید
• ابعاد را تغییر دهید
• تصویر را برش دهید
• اعمال تغییرات به تمام نسخه های تصویر.

اگر شما به آنچه که انجام داده اید راضی نیستید، می توانید از این صفحه برای بازگرداندن تصویر به تنظیمات قبلی استفاده کنید.

البته اگر می خواهید از قابلیت های پیشرفته تری استفاده کنید و از محتوای بصری تعاملی و جذاب در وردپرس استفاده کنید.می توانید با پلاگین های زیر این کار را انجام دهید:
Visual Content Editing و Management plugin
اگر فقط بخواهید کمی کنترل بیشتر بر اندازه، فیلتر کردن، برش و سایر ویرایش های جزئی را داشته باشید، از یکی از این افزونه های ویرایش تصویر و مدیریت استفاده کنید:

افزونه Upfront

 

از مزایای استفاده این افزونه کشیدن و رها کردن بصورت بصری هستند، که روند ساخت سایت های وردپرس را از ابتدا ساده تر می کنند و باعث می شود طرح های خود را با تصاویر بسیار جذابی پر کنید. این افزونه سریع، بصری و هوشمند است.

 

افزونه DigiWidgets Image Editor

شما می خواهید قابلیت های ویرایش پیشرفته تری را برای طراحی تصاویر خود، مانند آنچه که شما با نرم افزار ویرایش عکس مانند فتوشاپ انجام می دهید، داشته باشید.
شما می توانید تعدادی از این ویژگی های پیشرفته را با این افزونه اضافه کنید. به طور خاص، شما می توانید لایه های تصاویر و متن ایجاد کنید، فیلتر ها را به تصاویر اعمال کنید، مرزها و موارد دیگر اضافه کنید. این افزونه همچنین تاریخچه تصویر را دنبال می کند، بنابراین اگر شما از تغییرات ناراضی هستید، می توانید به نسخه های قبلی بازگردید.
یکی دیگر از قابلیت های مهم این افزونه برای توسعه دهندگان : شما می توانید تصویر “قالب” را ایجاد کنید. اساسا شما قوانینی برای نحوه اندازه تصاویر برای قسمت های خاص سایت تعیین می کنید. به این ترتیب، اگر کسی به سایت جدید (به عنوان مثال طراح دیگری، مشتری شما، یا شاید نویسنده) سعی می کند یک تصویر بسازد، به طور خودکار به مقیاس مناسب برای این نوع تصویر تغییر اندازه خواهد داد.

افزونه TinyMCE Advanced

اگر می خواهید قابلیت های نوشتاری وردپرس خود را افزایش دهید ما به شما این افزونه را توصیه می کنیم.برخی از ویژگی های شسته و رفته در اینجا وجود دارد که شما می توانید برای افزایش محتوای بصری خود از آنها استفاده کنید. و هم اینکه کار را برای مشتریانی که برای اضافه کردن و ویرایش تصاویر خود انتخاب می کنید، ساده تر کنید.

افزونه Post Thumbnail Editor

افزونه وردپرس Post Thumbnail Editor به منظور ايجاد تصاوير بندانگشتي براي مطالب سايت طراحي شده است حتما شما نيز در برخي سايت ها مشاهده کرده ايد که از تصاوير بندانگشتي براي نمايش خلاصه وار مطلب استفاده مي کنند . در برخي از سايت ها از نماي بندانگشتي براي نمايش مطالب مشابه با يک مطالب استفاده مي کنند , در برخي سايت ها براي نمايش مطالب تصادفي و در برخي سايت ها براي نمايش آخرين مطالب سايت.
همچنين به کمک اين افزونه مي توانيد سايز هاي اختياري براي نمايش تصوير بندانگشتي انتخاب کنيد .

 

افزونه Ultimate Image Filters

آیا می خواهید تصاویر خود را با اثرات فیلترینگ مانند Instagram داشته باشید؟ پلاگین Filters Ultimate Image دارای بیش از 40 فیلتر مختلف در دسترس است. میتوانید فیلترها را برای سبک سفارشی خودتان نیز تنظیم کنید.

 

افزونه Enable Media Replace

زمانیکه یک تصویر را به وردپرس آپلود می کنید، داده را بهینه می کنید ویا اندازه آن را به درستی تنظیم می کنید، پس از آن متوجه می شوید این تصویر اشتباه است.به جای اینکه تصویر را از کتابخانه حذف کنید و سپس مجدد آپلود نمایید.( محتوای استفاده نشده همیشه باید حذف شود) به منظور جلوگیری از این فرآیند تکراری می توانید از این افزونه برای جایگزینی آسان استفاده کنید.

 

افزونه Grid and Layout Plugins

Essential Grid نام یک افزونه کاربردی برای سیستم وردپرس می باشد که به وسیله آن قادر هستید براحتی انوع مطالب و محتواهای موجود در سیستم وردپرس خود را (شامل مطالب ، برگه های وردپرس ، محصولات ووکامرسی و…) را به صورت شبکه ای و درون جعبه های زیبا در قالب خود نمایش دهید.

این پلاگین شبکه فقط برای دادن گزینه های بیشتر طرح بندی برای پست های وبلاگ نیست. شما می توانید از این برای تقریبا هر نوع محتوای بصری که می خواهید در یک قالب تمیز و پویا قرار دهید، مانند موارد تجارت الکترونیک، گالری عکس و آرم های مشتری استفاده کنید.

افزونه Media Grid

این یکی دیگر از پلاگین های شبکه بندی برای وردپرس است، این افزونه به طور کامل پاسخگو شما خواهد بود.و همراه با یک سازنده برای ساده سازی روند ایجاد طرح بندی است. با استفاده از Media Grid، شما مجبور نیستید انتخاب کنید که چه نوع تصاویری می خواهید در طرح خود نمایش دهید. این پلاگین به شما اجازه می دهد که انواع مختلفی از ویدیوها، صوتی و تصاویر را ترکیب و مطابقت دهید.

 

افزونه Data Visualization

زمانی که میخواهید یک جدول اطلاعاتی به خوبی طراحی شده را به سایت وردپرس خود اضافه کنید، ولی نمیخواهید از اکسل استفاده کنید و تصویر آن را نمایش داده و سپس به عنوان یک تصویر آپلود کنید (که نباید انجام دهید)، از این لحاظ نحوه دریافت داده ها به سایت شما، از جمله گزینه های دستی، وارد کردن از یک URL یا آپلود یک فایل CSV، انعطاف پذیر است. این افزونه به شما این کمک را خواهد کرد.

 

افزونه WordPress Charts and Graphs Lite

اگر دنبال پلاگین آزاد هستید که می خواهید از آن برای ساخت عناصر تجسم داده مانند نمودار ها استفاده کنید، این افزونه را امتحان کنید. شما می توانید آن را با رنگ های نام تجاری خود سفارشی، تحریک اطلاعات گراف، و سپس پلاگین مراقبت از بقیه مراقبت می کند. این نیز پاسخگو است، بنابراین شما لازم نیست که در مورد این گرافیک داده ها به خوبی برای کاربران تلفن همراه نشان ندهید.

 

افزونه wpDataTables – Tables and Charts Manager for WordPress

این یک پلاگین پرمیوم است که شما را قادر به ایجاد جداول، نمودارها (در حال حاضر 35 نوع مختلف در اختیار شما قرار می گیرد) برای سایت وردپرس می کند. داده ها را بارگذاری کنید، از یک URL استفاده کنید، از پرس و جو MySQL استفاده کنید یا به صورت دستی اطلاعات را وارد کنید، خواهید دید که در نتیجه محتوایی که دارید بسیار آسان و نتایج عالی است.

علاوه بر ایجاد محتوای دیداری آموزشی داده های حرفه ای، این افزونه برخی از ویژگی های شیرین مانند داده گسترش یافته را پس از شنا، فیلتر کردن داده ها، گزینه های چاپ / صادرات / کپی، برجسته قرارداد و غیره می افزاید.

در حالی که ابزارهای فوق ممکن است به طور کامل جایگزین طراحی وب، ساختار سیمی، نمونه سازی یا مراحل تکمیل پروژه نباشند، آنها زمان صرف شده را بین ابزارها و بعد از آن کاهش می دهند.
نتیجه گیری :
همانطور که می بینید، تعدادی از شیوه هایی وجود دارد که می توانید تصاویر خود را از طریق WordPress ویرایش و دستکاری کنید. البته، اگر شما به ایجاد یک تصاویر با کیفیت بالا برای سایت خود بروید، مطمئن شوید که یک پلاگین مانند Smush Pro نصب شده است تا از جنبه بهینه سازی مراقبت کنید. سایت شما باید زیبا طراحی شده و عملکرد بالایی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.