۷ دلیل برای اینکه افزونه یا قالب وردپرس شما نصب نمی شوند.

7 دلیل برای اینکه افزونه یا قالب وردپرس شما نصب نمی شوند.

زمانی که مشکلی در هنگام استفاده از افزونه ها و قالب های وردپرس در وب سایت شما ایجاد می شود،قطعا جز مشکلاتی است که پس از نصب اولیه یا در هنگام به روز رسانی رخ می دهد. اما راه های دیگری وجود دارد که در آنها می توانید این مشکلات را قبل از نصب بروی سایت برطرف کنید.
من قصد دارم به بررسی و تجزیه 7 دلایل برای اینکه چرا یک پلاگین یا قالب وردپرس در وب سایت نصب نمی شود و برخی از راه ها برای دور زدن این خطاها، بپردازم
نکته خوبی که در مورد این نوع از خطاهای وردپرس وجود دارد این است که آنها به راحتی شناسایی می شوند. معمولا یک پیام خطا وجود دارد که همراه با هر شکست در بارگذاری ظاهر می شود، بنابراین عیب یابی این خطاها زیاد مشکل نیست.

بنابراین، در اینجا دلایل رایج برای اینکه چرا افزونه یا قالب وردپرس شما نصب نمی شود و چه کاری برای آنها باید انجام دهید را بررسی می کنیم.

1.فرمت فایل آپلودی اشتباه است

به طور معمول، هنگام آپلود دستی یک قالب یا افزونه از طریق گزینه Add New / Upload در وردپرس ،با یک خطای نصب روبرو خواهید شد:


هنگامی که پیام زیر را “bad format” میبینید، به این معنی است که فایلهای محلی که توسط توسعه دهنده آپلود شده اند دارای فرمت غلط هستند.

تنها فایل های افزونه یا قالب که همیشه باید به وردپرس آپلود شوند، فایل های زیپ (zip) هستند.

قبل از تماس با پشتیبان یا توسعه دهنده افزونه یا قالب مطمئن شوید که که فایلی که در اختیار شما قرار گرفته صحیح نیست.ممکن است فایل را از حالت فشرده خارج کرده اید و … اگر یکسری فایل ها را نداشتید می توانید آنوقن میتوانید مشکل خود را با پشتیبان درمیان بگذارید.

2. برخی فایل ها از Zip حذف شده اند

حالا، زمانیکه سعی کردید یک فایل زیپ را به وردپرس آپلود کنید، با این پیام خطا مواجه می شوید:

این بدان معنی است که فایل های موجود در پوشه همان چیزی است که وردپرس انتظار داشت.

پوشه را باز کنید و محتویات را بررسی کنید. آیا فایل zip درست است؟ آیا این فایل شامل تمام فایل هایی است که می خواهید یک افزونه یا قالب داشته باشد؟ شما می توانید محتویات پوشه خود را با محتویات یک افزونه وردپرس
یا یک بسته قالب وردپرس دیگر بررسی کنید:
اگر شما هر گونه فایل های گم شده را شناسایی کرده اید، برای کمک با توسعه دهنده تماس بگیرید.

3. یک خطای Syntax وجود دارد

هنگامی که یک پلاگین یا قالب وردپرس را از یک توسعه دهنده معتبر خریداری می کنید نباید نگران این نوع خطا باشید.
اما شما سعی می کنید آن را در وردپرس نصب کنید و زمانیکه یک خطای نحوی دریافت می کنید. این معمولا جز «خطای تجزیه» و «خطای نحوی» است.
این بدان معنی است که در کد چیزی اشتباه است. در حقیقت این خطا ممکن است باعث شود که شما به اشتباه سعی کنید یک قالب یا افزونه را بعد از نصب آن در وبسایتتان ویرایش کنید. اگر شما چنین خطایی را در هنگام نصب ببینید، پس خطا مربوط به توسعه دهنده است.
اگر خواستید می توانید کد افزونه یا قالب را خودتان بررسی کنید، ممکن است بتوانید خطا را خودتان شناسایی و تعمیر کنید. قبل از اینکه مشکل را به پشتیبان گزارش کنید.

4.فایل zip اشتباه بارگزاری شده

این خطا یکی از مواردی است که احتمالا با قالب های بزرگتر و چند منظوره مواجه خواهید شد. با این حال، بگذارید بگوییم شما برای اضافه کردن قالب جدید اقدام می کنید:

سپس این خطا را می بینید:

در حقیقت، استایل از دست نرفته است. شما احتمالا نسخه اشتباه فایل قالب را دانلود کرده اید.

برخی از توسعه دهندگان بسته های مختلف فایل زیپ را برای قالب ها خود ارائه می دهند، به ویژه اگر از پلاگین ها و تم های درون ریز آنها استفاده می شود. در اینجا یک مثال از گزینه های مختلف دانلود در Themeforest را داریم:

در حالی که لازم است این فایل کامل با تمام اسناد، مجوز ها، افزونه ها و تم های متناوب داشته باشید، این فایل را نمی توان به وردپرس آپلود کرد زیرا به نظر می رسد:

وردپرس می تواند فایل زیپ سطح بالا را از حالت فشرده خارج کند، اما نمیتواند همه موارد موجود در پوشه را از بین ببرد. اگر می خواهید قالب خود را در آن قرار دهید، باید فایل zip مناسب را آپلود کنید.

5.بیش از حدِ حافظه مجاز است

وقتی درباره مسائل مربوط به سرور که بر وردپرس تاثیر می گذارندصحبت میکنیم ، این خطا را لمس کردم. اساسا، این اتفاق زمانی می افتد که میزبانی وب شما محدودیت حافظه پی اچ پی را اعمال کرده است.
خطایی چیزی شبیه به این می گوید: ” Fatal error: Allowed memory size of _______ bytes exhausted… اگر این خطای حافظه را می بینید، رفع آن آسان است.

وارد کنترل پنل سایت خود شوید و ویرایشگر فایل مورد نظر خود را باز کنید: FTP یا مدیر فایل. در دایرکتوری ریشه، شما فایل wp-config.php خود را پیدا خواهید کرد. روی دکمه ویرایش کلیک کنید و خط زیر را اضافه کنید:

define( ‘WP_MEMORY_LIMIT’, ‘256M’ );

 

از آنجا که حد مجاز حافظه معمولا 64M است، این امر به طور قابل توجهی آن را افزایش می دهد و به شما کمک می کند قالب یا افزونه جدید خود را بدون موضوع نصب کنید.

6.اندازه فایل بیش ازحد مجاز است

حافظه تنها چیزی است که می تواند در هنگام آپلود یک پلاگین یا قالب جدید وردپرس به حد خود برسد. همچنین ممکن است متوجه شوید که حجم فایل مجاز از حد مجاز فراتر رفته است. وقتی این اتفاق می افتد، پیامی شبیه به این خواهید دید:

” The uploaded file exceeds the upload_max_filesize directive in php.ini ”

برای رفع این محدودیت حداکثر آپلود، باید از طریق کنترل پنل انجام دهید. با استفاده از FTP یا یک مدیر فایل به دایرکتوری خود دسترسی پیدا کنید. هنگامی که شما در آن هستید، پوشه wp-admin را پیدا کنید.
آیا یک فایل php.ini دارید؟ اگر نه، شما مجبور هستید به ایجاد آن
پس از باز کردن فایل php.ini، بخش مورد نظر را که “فایلهای فشرده” را ذکر میکند، جستجو کنید. اگر وجود داشت می توانید آن را با کد زیر بازنویسی کنید. اگر این کار را نکردید، خطوط زیر را در فایل وارد کنید:

upload_max_filesize = 1000M

 

post_max_size = 2000M

 

memory_limit = 3000M file_uploads = On

 

max_execution_time = 180

 

7. شما خطا را درک نمی کنید

من از جمله خطاهای hodgepodge هستم، زیرا شما هرگز نمی دانید که چه نوع درگیری های خارجی ممکن است در راه نصب یک افزونه یا قالب باشد. در مورد من، این یک درگیری قدیمی بین گواهی SSL و CDN بود که من در سایت خود داشتم.
به طور خلاصه، چیزی که در اینجا اتفاق افتاده است:
من یک قالب جدید وردپرس خریدم
قالب وردپرس را نصب کردم و آن را فعال کردم.
وقتی که قالب را آپلود کردم، پیام های خطایی در مورد چگونگی نصب بعضی از افزونه ها دریافت کردم. من در ابتدا این پیام را نادیده گرفتم چون فکر نمی کردم قصد استفاده از بیشتر پلاگین ها را داشته باشم.
قبل از اینکه بتوانم از قالبم سفارشی استفاده کنم، مجبور شدم پلاگین مورد نیاز را فعال کنم … که نصب نشد. پیام زیر چیزی است که من دیدم.
من بیش از یک سال یک گواهینامه SSL در وب سایت خود داشته ام و در گذشته از مسائل مربوط به آن برخوردار بودم. به طور خاص، آن با CDN متضاد بود. برای حل و فصل مناقشات، از میزبان وب خودم خواستم از CDN خلاص شوم.که حدث من درست بود. و مشکل برطرف شد.

نتیجه گیری

بنابراین، آیا راهی برای جلوگیری از این مشکلات در آینده وجود دارد؟ خوب، با استفاده از قالب و افزونه های معتبر از توسعه دهندگان وردپرس، راه خوبی برای شروع است. چیز دیگری که باید در نظر داشته باشید، آشنا شدن با آنچه که فایلها و پرونده های اینگونه فایل ها باید داشته باشد،است.در کل من فکر می کنم این موارد یکی از انواع ساده ترین خطاها است که شما در وردپرس با آن برخورد می کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.