بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر در وردپرس (۲۰۱۸)

افزونه بهینه سازی تصاویر

افزونه بهینه سازی تصاویر – 10 مورد از بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر در وردپرس – بهینه سازی تصاویر نه تنها باعث می شود سایت شما سریعتر بارگذاری شود، بلکه می تواند SEO شما را نیز افزایش دهد. تصاویر با وضوح بالا که در اندازه فایل بسیار زیاد هستند، می تواند سرعت لود صفحه را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

خب بریم سراغ معرفی بهترین پلاگین های بهینه ساز تصویر در وردپرس

افزونه بهینه سازی تصاویر

WP Smush

بیایید این لیست را با WP Smush شروع کنیم که یکی از سریع ترین، کاربر پسندترین افزونه های بهینه ساز هست و بهترین عملکرد را در وردپرس دارد. WP Smush به شما اجازه می دهد تصاویر JPEG، GIF و PNG را به صورت جداگانه یا به طور انبوه تا 32MB فشرده کنید. این افزونه با سلب متا داده ها از فایل های JPEG، بهینه سازی فشرده سازی JPEG، تبدیل GIF های خاص به PNG های نمایه شده و سلب کردن رنگ های غیر استفاده شده از تصاویر نمایه کار می کند. با استفاده از WP Smush، شما می توانید smushing خودکار را تنظیم کنید تا همه تصاویر جدید شما هنگام آپلود در سایت شما فشرده شوند. WP Smush همچنین با NextGEN Gallery و WP Retina 2x برای نمایش تصویر با کیفیت بالا با کوچکترین اندازه فایل سازگار است.

EWWW Image Optimizer

EWWW Image Optimizer به صورت خودکار و بدون افت کیفیت تصاویر را به همان اندازه که آنها را به سایت خود آپلود می کنید بهینه سازی می کند. همچنین می توانید تصاویری را که قبلا آپلود کرده اید بهینه سازی کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این افزونه، توانایی تبدیل تصاویر شما به فرمت فایل است که کوچکترین اندازه تصویر را تولید می کند.

همچنین می تواند به صورت اختیاری تصاویر کاهش PNG را کاهش دهد.

CW Image Optimizer

CW Image Optimizer افزونه دیگری است که به صورت خودکار و بدون افت کیفیت تصاویر شما را به هنگام آپلود آنها در سایت خود بهینه می کند و می توانید تصاویری که قبلا آپلود شده را بهینه کنید. این افزونه بر اساس WP Smush.it است، CW Image Optimizer از ابزارهای بهینه سازی تصویر littleutils لینوکس استفاده می کند.

این به این معنی است که تصاویر شما هرگز سرور شما را ترک نخواهند کرد.

Imsanity

این افزونه رایگان به طور خودکار تصاویر را به اندازه “قابل قبولی” تغییر می دهد.

یک ویژگی خوب از Imsanity توانایی تنظیم حداکثر عرض، ارتفاع و کیفیت است.

شما همچنین می توانید فایل های BMP را به JPG تبدیل کنید تا تصاویر بتوانند کوچک شوند.

Hammy

اگر شما به طور جدی طراحی انطباقی کنید، ممکن است بخواهید از Hammy استفاده کنید.

این افزونه تصاویر شما را می گیرد و تعدادی از تصاویر کوچکتر را بازسازی می کند.

بنابراین هنگامی که یک بازدید کننده به سایت شما می آید، مناسب ترین اندازه تصویر را می بیند (یا کوچکترین ).

این باعث می شود تجربه ای بهتر و سریعتر، مخصوصا برای کاربران تلفن همراه رقم بخورد.

PB Responsive Images

PB Responsive Images به صورت خودکار تمام تصاویر شما را به یک فرمت شبیه تگ تصویری که توسط گروه اجتماعی در گروه w3.org ارائه شده است، اصلاح می کند. هر تصویر بر اساس پرس و جوهای استاندارد CSS و پرس و جو پرس و جو SLIR، انعطاف پذیری بیشتری را در انواع مختلف ترکیب پرس و جو انجام می شود. همچنین افزونه کدهای کوتاه را فراهم می کند، بنابراین می توانید پرس وجوهای مورد استفاده در هر تصویر را سفارشی کنید و از توابع کمکی برای سفارشی کردن پرس وجوهای مورد استفاده در هر پستی یا هر طرحی استفاده کنید.

SEO Friendly Images

SEO Friendly Images تمام تصاویر خود را با ویژگی های ALT و TITLE مناسب برای کمک به افزایش SEO شما ویرایش می کند. اگر تصاویر شما ALT و TITLE را در حال حاضر تنظیم نکرده باشند، این افزونه با توجه به گزینه های شما تنظیم می شوند. خصیصه ALT تصاویر شما را به موتورهای جستجو توصیف ومعرفی می کند، در حالی که TITLE به طور خودکار در حالت tooltip ظاهر می شود، البته هنگامی که کاربر بر روی یک تصویر قرار می گیرد.

Media File Renamer

این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که با به روز رسانی عنوان، نام فایل‌های رسانه‌ای خود را تغییر دهید.

همچنین به طور خودکار پیوندهای خود را در پست‌ها به روز می‌کند.

موتورهای جستجو مانند Google اهمیت زیادی به نام فایل می‌دهند.

بنابراین مهم است که از نوع توصیفی استفاده کرده و از کلمات کلیدی مناسب برای بهبود SEO استفاده کنید.

Lazy Load

اجازه دهید افزونه Lazy Load را از لیست حذف کنیم.

Lazy Load نیاز به پیکربندی ندارد زیرا این کار از خارج از این بسته انجام می شود.

از jQuery.sonar استفاده می کند تا فقط تصویر را بارگذاری کند، در حالی که در بالای صفحه نمایش قابل مشاهده است. این افزونه تلفیقی از کد نوشته شده توسط تیم VIP WordPress.com در Automattic، تیم TechCrunch 2011 Redesign و جیک گلدمن از مشاوره وردپرس 10up است.

BJ Lazy Load

BJ Lazy Load به شما امکان می دهد تا تصاویر انتخاب شده، از جمله پست تصاویر و ریز عکسها، تصاویر Gravatar و iFrames بارگیری کنید و محتوا را با یک حفره یا سوراخ جایگزین کنید. این افزونه برای اندازه تصاویر بهینه شده مناسب است، به طور خودکار تصاویر کوچک را در طرح های پاسخگو ارائه می دهد و به طور خودکار تصاویر hiDPI را برای صفحه نمایش hiDPI (مثل صفحه نمایش شبکیه اپل) آماده می کند.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منتظر مقالات بیشتر در ماهدیس وب باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.