آشنایی با خدمات حرفه‌ای ماهدیس وب

طراحی وبسایت به‌صورت کاملاً ریسپانسیو و واکنش گرا یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات ماهدیس وب هست.

طراحی قالب به‌صورت کاملاً اختصاصی بوده و در کد نویسی آن‌ها تمامی اصول سئو و بهینه‌سازی رعایت می شود.

انواع قالب های سایت متناسب با سلیقه و درخواست مشتری با استاندارد و کیفیت بالا پیاده‌سازی شده و در کمترین زمان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

طراحی سایت تخصصی​

طراحی انواع سایت‌های خبری – شرکتی – فروشگاهی و شخصی با تیمی حرفه‌ای متشکل از گرافیست – برنامه‌نویس و طراحی سایت همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته در شرکت ماهدیس وب انجام می‌پذیرد گروه ماهدیس وب با دانش فنی بالا و افراد خلاق قادر به طراحی انواع سایت با گرافیک اختصاصی و امکانات پیشرفته است.

سئو و بهینه‌سازی

طراحی و توسعه وب‌سایت متناسب با شغل و کسب کار شما امری ضروری است

اما صِرف داشتن سایت بدون اینکه در نتایج گوگل دیده شوید چندان باارزش نیست. چراکه بیش از نیمی از مشتریان به خاطر جست‌وجو در نتایج گوگل به دست می اورید

ماهدیس وب با توانایی متخصصان خود درزمینهٔ سئو و بهینه‌سازی به شما کمک می‌کنند تا در کلیدواژه مدنظرتان در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرید

طراحی سایت واکنش گرا

ریسپانسیو بودن طراحی سایت یعنی قابلیت انعطاف‌پذیری طراحی سایت و همچنین در برنامه‌نویسی سایت که هنگام بارگذاری صفحات با طول و عرض مختلف سایت با سرعت مناسب و بدون حذف موارد و اطلاعات ضروری صورت بگیرد، البته این به این معنا نیست که سایت‌های غیر واکنش گرا در تبلت ها و گوشی‌های هوشمند بارگذاری نمی‌شوند و دیده نمی‌شوند. بلکه به شکل هوشمندانه کنترل نمی‌شوند، یک طراحی سایت واکنش گرا چند مرحله طراحی بیشتر از سایت‌های معمولی دارد و باید قالب‌های مختلفی را طراحی و شکل داد تا مطالب با دسته‌بندی موضوعی به شکلی مناسب در آن‌ها قرار گیرند. وب سایتهایی که دارای قابلیت واکنش گرا بودن در طراحی سایت نمی‌باشند معمولاً در نمایش اطلاعات و مخصوصاً تصاویر در ابعاد مختلف دچار اشکال می‌شوند و بخشی از تصاویر نمایش داده نمی‌شود و یا به نحو مطلوب مطالب در کنار آن قرار نمی‌گیرد. باوجوداینکه مرورگرها (Browser) مختلف هم تا حدی می‌توانند این کاستی‌ها را جبران نمایند، اما درنهایت عدم بهره بردن از طراحی سایت واکنش گرا یعنی اینکه حداقل کاربرانی هستند که وب‌سایت ما را خوب نمی‌بینند.

طراحی فروشگاه اینترنتی

با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های خرید اینترنتی و افزایش علاقه‌ی مشتریان به این سبک از سفارش، حضور پررنگ فروشندگان کالا و خدمات در محیط مجازی به امری قابل‌توجه تبدیل‌شده است.

طراحی یک فروشگاه آنلاین باید به‌گونه‌ای باشد که حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کند و آن را به مشتری دائمی تبدیل کند.

سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق فروش محصول طراحی‌شده باشد، به‌عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه‌ای و آگاه برای شما عمل می‌کند.

چرا طراحی سایت ارزان؟

ما در ماهدیس وب با پکیج طراحی سایت ارزان و حرفه‌ای شرایطی را بوجود اورده ایم تا هر کسب و کاری را وارد این بازار بزرگ آنلاین ‌کنیم.

شرکت طراحی سایت ماهدیس وب

شرکت طراحی سایت ماهدیس وب فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۹۰ درزمینهٔ طراحی گرافیک – طراحی سایت – سئو و بهینه‌سازی و طراحی اپلیکیشن آغاز کرده و همواره یکی از معتبرترین شرکت‌های پیشرو در این حوزه بوده است. مهارت، دانش و سال‌ها تجربه به ما این امکان را داده است تا راه‌حل‌هایی انعطاف‌پذیر را به مشتریانمان ارائه دهیم که مناسب نیازهایشان بوده و به آن‌ها کمک کند قدم‌هایی محکم در جهت پیشرفت کسب‌وکار خود بردارند. ما هر پروژه را به‌عنوان یک فرصت طلایی برای ارائه بهترین خدمات می‌بینیم.

اَهمیـت طراحی سایت

با توجه به گسترش تکنولوژی و رشد روز افزون کسب و کار اینترنتی در ایران، طراحی سایت ارزان و حرفه ای خوب می‌تواند مانند یک بیلبورد تبلیغاتی عمل کند.

فقط یک تفاوت وجود دارد آن هم این است که بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر و به‌صورت فیزیکی نصب می‌شود و محدود به مکان خاصی می شود ولی با داشتن یک وب سایت بصورت مجازی کسب و کار خودتان را در سراسر جهان از طریق اینترنت منتشر کرده و برند خودتان را جهانی کنید.

شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای میتوانید مشتریان بالقوه خود را ترغیب به خرید محصولات و یا خدمات خود کنید.

با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی و دنیای وب داشتن یک وبسایت خوب یکی از ملزومات اصلی کسب و کار محسوب می‌شود. همچنین با گسترش و پیشرفت تکنولوژی، تعداد کاربران اینترنتی در سال های اخیر به شکل فزاینده ای افزایش داشته است. با افزایش تعداد کاربران اینترنت، تعاملات اینترنتی نظیر ارتباطات و خرید و فروش نیز افزایش چشمگیری داشته است.

این رشد سریع، باعث شده تا خرده فروشان و کسب‌وکارهای کوچک نیز وارد عرصه رقابت شده و به ارائه خدمات و محصولات خود از طریق اینترنت بپردازند. یکی از راه های پیروزی در رقابت های سنگین کسب و کار داشتن وبسایت مناسب است. وب سایتی کاربردی و در عین حال زیبا و بهینه.

وب سایت شما، ویترین رزومه کسب و کار شماست که در دید عموم قرار می گیرد. در واقع کاربران همانطور که وبسایت شمارا میبینند کسب و کارتان را تصور می کنند.

باید این نکته راهم مدنظر داشته باشید که طراحی سایت تنها به معیارها و عناصر زیبایی نظیر رنگ، فونت و لایه ها خلاصه نمی‌شود. (هرچند که این موارد هم مهم است) بلکه برنامه ریزی سایت، پیغام رسانی آن و کارایی و قابلیت استفاده سایت را نیز شامل می‌شود.

برای طراحی سایت خود نیاز به مشاوره دارید؟ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت در تهران

روزانه افراد بسیار زیادی عبارت شرکت طراحی سایت تهران را در موتورهای جست‌وجو سرچ می‌کنند

و به دنبال پیدا کردن شرکت طراح سایتی هستند که ضمن ارائه خدماتی باکیفتی بالا وقیمت مناسب هم داشته باشد.

حوزه‌ی طراحی سایت بسیار وسیع و گسترده است و مانند سایر حوزه‌های دیگر متخصصین مبتدی و حرفه‌ای دارد که می‌توانند اتفاقی خوب یا بد را برای شما رقم بزند

اما انتخاب شرکت طراحی سایت در تهران بستگی به نظر شما دارد

که بتوانید تشخیص دهید کدام شرکت در تهران سایتی بهتر برای شما طراحی می‌کند.

لذا باید قبل از طراحی سایت چند نکته ضروری را بدانید

قبل از طراحی هدف خود را بشناسید

ابتدا باید تشخیص دهید که چه سایتی با چه ویژگی‌هایی می‌خواهید و در آینده قرار است به چه هدفی دست پیدا کند تا بتوانید شرکتی را که به هدف شما نزدیک است را انتخاب کنید.

هزینه و تعرفه سایت را بررسی کنید

همیشه گران بودن یا ارزان بودن ملاک تشخیص کیفیت یا عدم کیفیت یک شرکت نیست اما نکته‌ای که باید همیشه مدنظر داشته باشید این است فریب قیمت‌های پایین را نخورید و ابتدا نیازهای سایت را شناسایی و بر اساس آن‌ها قیمت شرکت‌ها را بررسی کنید

سابقه یک شرکت را بررسی کنید

بررسی سابقه و نمونه کارهای یک شرکت می‌تواند شما را در انتخاب شرکت هدف در طراحی سایت تهران یاری کند

تعامل در مسیر طراحی پروژه

اینکه شما در هرلحظه بدانید پروژه شما در چه مرحله‌ای است و چقدر پیشرفت داشته بسیار مهم است و شما می‌تواند در این رابطه از شرکت طراح خود سؤال کنید چه خدماتی شرکت موردنظر با توجه با اهداف سایت شما ارائه خواهند داد.

تعرفه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت در شرکت‌های مختلف متفاوت و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

هر شخص یا شرکتی که در این زمینه مشغول بکار است ملاک‌های خود را برای قیمت‌گذاری داشته و قیمت متفاوتی را برای طراحی ارائه می‌دهند

روزانه آگهی‌های مختلفی با عباراتی همچون طراحی باکیفیت – تحویل سریع و پشتیبانی 24 ساعته و… کلیدواژه‌هایی هستد که در تعرفه شرکت‌ها مشاهده می‌کنیم.

اما چگونه می‌توان هزینه طراحی سایت را تخمین زد؟

عوامل مؤثر بر قیمت طراحی سایت

قبل از تعین قیمت ابتدا باید نوع سایت خود را مشخص کنید سایت‌های خبری –شرکتی – فروشگاه آنلاین و … هرکدام ساختار و استراتژی مخصوص به خود رادارند در قدم بعدی باید نکات عمومی که در طراحی سایت تأثیرگذار است را مدنظر قرارداد نکاتی مثل رابط کاربری UI، تجربه کاربر UX، نمایش درست در صفحات موبایل، کد نویسی سمت سرو و کاربر، سازگاری و پشتیبانی از مرورگرهای مختلف مواردی هستد که به‌واسطه زمانی که صرف آن‌ها می‌شود در قیمت طراحی سایت تأثیرگذار است نکته بعدی اینکه با توجه به نفراتی و تخصص‌هایی که روی پروژه بکار گرفته می‌شود درتعین قیمت طراحی سایت تأثیرگذار است لذا باید در نظر داشته باشید شرکت مورد نظر چه تعداد نیرو با تخصص‌های متفاوت درگیر پروژه شما می‌کند

پایــه
7.900.000تومان
  • وب سایت کامل
  • 1 گیگ هاست
  • دامنه ir
  • پشتیبانی 1 ساله
  • آموزش
  • رابط کاربری آماده
سفارش
اقتصادی
9.900.000تومان
  • وب سایت کامل
  • 2 گیگ هاست
  • دامنه ir
  • پشتیبانی 1 ساله
  • آموزش
  • رابط کاربری آماده
  • گواهینامه SSL
  • معرفی به گوگل
سفارش
ویژه
14.900.000تومان
  • وب سایت کامل
  • 3 گیگ هاست
  • دامنه بین المللی
  • پشتیبانی 1 ساله
  • آموزش
  • رابط کاربری آماده
  • گواهینامه SSL
  • معرفی به گوگل
  • چک لیست سئو
  • افزایش سرعت سایت
سفارش
اختصاصی
30.000.000شروع
  • وب سایت کامل
  • 5 گیگ هاست
  • دامنه بین المللی
  • پشتیبانی 1 ساله
  • آموزش
  • رابط کاربری اختصاصی
  • گواهینامه SSL
  • معرفی به گوگل
  • چک لیست سئو
  • افزایش سرعت سایت
  • تبلیغات
سفارش

نگهداری و پشتیبانی سایت

با توجه به رشد کسب‌وکارهای مختلف در دنیای مجازی از طریق وب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت یکی از اقدامات اولیه و مهم‌ترین دغدغه‌ی صاحبان مشاغل به شمارمی رود

راه‌اندازی سایت یک روش کارآمد برای تبلیغات کسب‌وکار و معرفی برند شما است.

اما مطمئناً بعد از پیاده‌سازی نیاز به پشتیبانی سایت خواهد بود. تا در زمان بروز خطا فنی و احتمالی یک نیروی متخصص در بازه‌های زمانی مختلف به بررسی خطا بپردازد.

ما در مجموعه ماهدیس وب با برخورداری از سوابق اجرایی مفید و ارائه‌دهنده خدمات طراحی، بهینه‌سازی و سئو سایت، نگهداری و پشتیبانی سایت به متقاضیان ارجمند هستیم.

لازم به ذکر است که ایجاد تغییرات در کد نویسی صفحات وب و افزودن قابلیت‌ها و امکانات جدید در سایت ، به‌عنوان خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید با بررسی و ملاحظه نمونه کارهای طراحی و پشتیبانی ما، میزان کیفیت کار نهایی را تشخیص بدهید

و با تکیه‌بر این مورد بهتر تصمیم بگیرید و پشتیبانی سایت خود را تماماً به کارشناسان مجرب و متخصص ما بسپارید و دیگر هیچ‌گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید.

طراحی گرافیکی پروژه مطابق با سلایق مشتری
گروه طراحی ماهدیس وب با در نظر داشتن موضوع وبسایت و روانشناسی رنگ ها اقدام به طراحی گرافیکی پروژه کرده و پس از تایید مشتری اقدام به کد نویسی می نماید.

 

برنامه نویسی پیشرفته
گروه طراحی ماهدیس وب با تکیه بر دانش و تخصص برنامه نویسان حرفه ای و کادری مجرب میتواند پروژه های شما را مطابق با استانداردهای روز دنیا کدنویسی کند .

 

پشتیبانی
یکی از مسائل مهم در انجام پروژه های برنامه نویسی خصوصا برای افراد مبتدی مسئله ی پشتیبانی پروژه میباشد که گروه طراحی ماهدیس وب توسط پشتیبانی آنلاین کاربران خود را در مدیریت بهتر وبسایتشان یاری میکند.

 

قیمت مناسب
موضوع اصلی که بسیاری از کاربران را از داشتن یک وبسایت شیک و کارآمد منع کرده است مسئله ی قیمت وبسایت است . گروه طراحی ماهدیس وب میتواند با نازلترین قیمت و کیفیت برتر شما را در داشتن یک وبسایت موفق یاری کند.

 

تحویل بموقع
گروه طراحی ماهدیس وب با وجود کادری مجرب و حرفه ای اقدام به تحویل پروژه موعد مقرر کرده و شما را در تحقق هرچه سریع تره اهدافتان یازی مینماید.

وردپرس سریع است
هسته وردپرس سبک بوده و از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

 

وردپرس امن است

ماهدس وب روی سایتهای وردپرس، پلاگین امنیتی قدرتمندی را نصب می کند که امنیت سایت شما را بخوبی تامین شود.

 

وردپرس گوگل دوست است

یکی از بهترین و مهمترین ویژگی های وردپرس سئو بسیارعالی و گوگل دوستی آن است، اگر سایت خود را با وردپرس ایجاد کنید و چند تنظیم ساده را بخوبی انجام دهید به سرعت در نتایج جستجو دیده خواهید شد.

 

توسعه دهنده فراوان

فعالیت میلیون ها توسعه دهنده و کاربر بر روی وردپرس نشان دهنده قدرت و انعطاف بالای این سیستم مدیریت محتوا است . هر چقدر هم یک سیستم اختصاصی به خوبی طراحی و برنامه نویسی شود باز این کار توسط یک یا چند نفر صورت گرفته است ولی میلیون ها کاربر روی توسعه، امنیت، انعطاف وردپرس کار کردند. به همین دلیل وردپرس شما را محدود نمی کند.

 

محدود بودن سایر سایت سازها
سایت سازهایی که توسط چند نفر برنامه نویس توسعه داده می شود بدلیل محدودیت منابع یک سیستم بسته و غیر منعطف است و برای هر امکان یا افزونه شما باید منتظر آن تیم برنامه نویسی باشید تا آن امکان مورد نظر شما را برایتان کد نویسی، تست و دیباگ و نهایتا اجرا کنند ولی در وردپرس شما با هزاران افزونه و امکان مختلف مواجه هستید که به محض اراده می توانید نیاز خود را برطرف کنید و وابسته به شرکت یا تیم برنامه نویسی خاصی نیستید، این یکی از بهترین ویژگی های وردپرس است.