کُندترین افزونه های وردپرس

کند ترین افزونه های وردپرس

کُندترین افزونه های وردپرس و انتخاب جایگزینی برای آنها

همه ما می دانیم که عملکرد و سرعت بخش مهمی از این است که بازدید کنندگان چگونه تجربه خود را در یک وب سایت درک می کنند. به همین دلیل ما از برنامه های میزبانی بهینه سازی شده استفاده می کنیم، CDN ها را نصب می کنیم و از پلاگین های ذخیره سازی استفاده می کنیم تا سایت های وردپرس را سریع و صحیح اجرا کنیم.

برای برخی از مشتریان شما، پرداخت هزینه برای VPS یا مدیریت میزبانی وردپرس امکان پذیر نیست. و برخی ممکن است از چیزی مانند یک CDN استفاده کنند زیرا حجم تجارت آن‌ها در یک منطقه کوچک محلی متمرکز است. با این حال، هنگامی که تعداد ترافیک و درخواست های HTTPS افزایش می یابد، شما باید چیزی را برای به حداقل رساندن بار در سرورهای میزبانی مشترک یا سرویس های ابری خود برای انجام عملکرد بهتر و بهینه انجام دهید.

من پیشنهاد می‌کنم که کندترین افزونه های وردپرس را غیرفعال یا حذف کنید تا ببینیم که آیا می‌توانید مقداری از وزن و فشار درون آن‌ها را تخلیه کنید.
خب بیایید در مورد چگونگی کنار گذاشتن این افزونه های کند وردپرس صحبت کنیم یا گزینه های سبک تر و موثرتری را برای جایگزینی آنها پیدا کنیم.

افزونه های کُند وردپرس که احتمالا باید در استفاده از آن ها تجدید نظر کنید

شما می‌دانید که داشتن افزونه‌های زیاد روی یک سایت وردپرس می‌تواند برای عملکرد سایت مضر باشد.
دلایل بسیاری وجود دارد که چرا یک افزونه وردپرس به کندی عمل میکند. به عنوان مثال، این می‌تواند بخاطر کدنویسی ضعیف باشد یا … .افزونه‌ها لازم است توسط توسعه دهندگان آن‌ها مورد توجه قرار گیرد و به خوبی توسط کاربران آن‌ها اداره شود. با این حال ، گاهی بهترین افزونه های با کیفیت می‌توانند تاثیر مضری بر عملکرد وب سایت داشته باشد.

اینها رایج‌ترین دلایلی هستند که چرا یک افزونه ی با کیفیت بالا یک سایت را به طور قابل‌توجهی کند میکند:

• این پلاگین فایل ها را اسکن می کند و اسکریپت ها را برای صفحاتی که نیازی به آن ندارند، بارگیری می کند و درخواست سرور غیرضروری را زمانی که نباید وجود داشته باشد ایجاد می‌کند.
• این پلاگین با یک API خارجی کار می کند تا محتوایی (مانند محتوای رسانه های اجتماعی) بسازد. بنابراین، بازدیدکنندگان نه تنها منتظر اطلاعات ذخیره شده در سرور شما برای بارگذاری هستند، بلکه باید منتظر API برای پردازش درخواست از شخص دیگری باشند.
• این پلاگین مقدارهای غیر ضروری یا بیش از حد داده ها را از وبسایت ردیابی می کند و آنها را در پایگاه داده وارد می کند. هر بار که پایگاه داده فراخوانی شود، سرور باید یک درخواست MySQL جدید ایجاد کند.
• این پلاگین جستجو را در یک جدول MySQL انجام می دهد (که عموما یک عمل بد است) و به نوبه خود سیستم را هنگامی که به طور همزمان تلاش می کند تا عملیات ضروری را انجام دهد، کند می کند.

در حال حاضر، اجازه دهید به محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس نگاه کنیم که ممکن است بخواهید جایگزین‌ها را پیدا کنید:

1. Broken Link Checker

برای شروع، این افزونه هر صفحه وب سایت شما را اسکن و این کار را به صورت مداوم انجام می‌دهد. همچنین، این کار را در دسته‌های مختلف کنترل می‌کند. ابتدا تمام صفحات را تجزیه می‌کند تا تمام لینک‌های شما را شناسایی کند. سپس یک حرکت دیگر برای شناسایی وب سایت‌های بزرگ‌تر و مرتبط انجام می دهد این می‌تواند یک کشش واقعی و کار سنگین بر روی عملکرد باشد.

این پلاگین برای مسائل مربوطه عملکرد خیلی سنگینی دارد که در فهرست غیرقانونی WPEngine است که می گوید “حتی لایه های ذخیره سازی قوی ما با مقدار فراوان درخواست های HTTP” و همچنین میزبان های وب مانند GoDaddy و HostGator را افزایش می دهد.
جایگزین: اگر چک کردن پیوند های شکسته برای فرآیند شما ضروری است، از یک ابزار خارج از وردپرس مانند Check Broken Link استفاده کنید.

2. Contact Form 7

هر وب سایت به یک فرم تماس نیاز دارد که از طریق آن می تواند با کاربران ارتباط برقرار کند. با بیش از ۵ میلیون دانلود،فرم تماس 7 از مهمترین افزونه ها برای انجام این کار است.

چیزی که مورد بحث است: این افزونه واقعا خوب ساخته شده ‌است و به نظر می‌رسد توسعه دهنده برای حمایت از آن اهمیت زیادی می دهد. با این حال، این یک افزونه با اسکریپت بسیار سنگین برای وردپرس است. در حالی که این مورد ممکن است مشکلی جدی نباشد. اما موردی که باید به آن توجه کنیم این است که Contact Form 7 اسکریپت های آن را به هر صفحه سایت شما تزریق می کند که نکته منفی این افزونه است.

جایگزین: اگر می خواهید از یک پلاگین فرم تماس (و رایگان) که زیاد سرور شما را اشغال نمی کند استفاده کنید ، نگاهی به دیگر فرم های تماس مثل : WPMU DEV، Forminator بیندازید.

3. Jetpack

به نظر من، jetpack یک افزونه خوب برای وبلاگهای با نام تجاری جدید است. این افزونه با تجزیه و تحلیل، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بهینه‌سازی تصاویر، معیارهای امنیتی، و غیره – یک مجموعه کامل از ابزارها برای وب سایت هایی که تازه شروع کرده اند و ترافیک کمتری دارند، مفید خواهد بود.

با این حال ، همانطور که می‌توانید تصور کنید، داشتن تمام این ویژگی‌ها و ماژول ها در یک افزونه می‌تواند خیلی از منابع شما را مصرف کند که یک امتیاز منفی برای این پلاگین است.همانطور که سایت وردپرسی شما گسترش می‌یابد ، روش‌های بسیار کارآمد تری برای رسیدگی به هر یک از وظایف که این افزونه انجام می دهد وجود دارد.

همچنین پیشنهاد می‌کنم پیدا کردن جایگزین‌ها برای هر متصل شونده که نیاز به فعال‌سازی jetpack برای عملکرد، مانند متصل شونده VaultPress دارد. ممکن است یک راه‌حل پشتیبان خوب برای خود باشد، اما این حقیقت که شما نیاز دارد یک متصل شونده متورم مانند jetpack را نصب کنید تا کار به شما کمک کند که از آن اجتناب کنید.

جایگزین: در مورد جایگزین کردن jetpack، این موضوع یک انتخاب شخصی است چون احتمالا نیازی به تک‌تک ویژگی‌های آن ندارید.

نتیجه گیری

اگر سایت شما برای بارگذاری بسیار کند شده است و شما تمام اقداماتی که می توانستید برای بهینه سازی سرعت سایت خود انجام دهید را انجام داده اید، این احتمال وجود دارد که مشکلی در یکی از افزونه های شما وجود داشته باشد.
هنگامی که در فهرست پلاگین های خود آن را شناسایی کرده اید، چه کاری باید انجام دهید؟ خوب، شما چند گزینه دارید:
تنظیمات پیش فرض افزونه را بررسی کنید. آیا چیزی وجود دارد که می‌تواند برای کاهش فشار روی سرور شما غیرفعال شود!
تعداد پلاگین های غیر ضروری نصب شده برای کاهش استفاده از منابع را حذف محدود کنید و اگر این ویژگی یا قابلیت را نداشت، پلاگین را به طور کامل حذف کنید.

.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.