پایان همکاری با مارکت متخلف راست چین

با اطلاع رسانی چند هفته اخیر، از قطع همکاری ما با مارکت راست چین اطلاعات زیادی دریافت کرده‌اید. در اینجا، ما به عنوان تیم طراحی قالب و افزونه‌های اختصاصی، قصد داریم توضیحاتی در ارتباط با موضعمان را به شما ارائه دهیم.

به اطلاع شما می‌رسانیم که ما تصمیم گرفتیم رابطه همکاری خود را با این مارکت به پایان برسانیم. این تصمیم ناشی از قوانین یک طرفه و نقص در حقوق طراحان و توسعه دهندگان در این مارکت است که باعث ناخشنودی و نارضایتی ما شده است.

ما همواره بر آزادی خلاقیت، ارزش‌گذاری نهاد طراحی، شفافیت و ارائه حقوق عادلانه برای تیم خود تأکید داشته‌ایم. اما متأسفانه، این مارکت نتوانسته است این اصول را به شکل کامل رعایت کند و به تعامل منصفانه با ما پاسخگو باشد.

حقوق طراح و توسعه دهنده از جمله حق مالکیت فکری و حق انتشار نرم‌افزارها و توسعه‌های وب، امری بسیار حیاتی است.که طراح با سخت کوشی، زمان و انرژی زیادی را صرف طراحی و توسعه محصولات خود می‌کند و باید از ثمره تلاش‌های خود بهره‌مند شود. با این حال، چنین رفتاری از سوی این مارکت، نه تنها حقوق این را نقض می‌کند بلکه از انگیزه و انگیزش طراحان نیز کاسته و به تحقق ایده‌های نوآورانه و پیشروی در این صنعت مانع می‌شود.

در پایان، ما به همه طراحان و توسعه دهندگان وب توصیه می‌کنیم که در روابط خود با شرکت‌هایی همچون این مارکت، به دقت و هوشیاری عمل کنند و حقوق خود را در همه مراحل توسعه و عرضه محصولات خود حفظ کنند. همچنین، در صورت بروز هرگونه نقض حقوق، تخلفات را به مراجع قضایی و مراجع ذیصلاح گزارش دهند تا اقدامات قانونی لازم صورت گیرد.

با انتهای همکاری با این مارکت، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به شکل مستقل فعالیت‌های خود را ادامه دهیم و به شما، کاربران عزیز، خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه دهیم. ما به دنبال راهکارهایی هستیم که بهترین منافع شما را در نظر بگیرد و از همکاری شما در این مسیر استقبال می‌کنیم.

با تشکر از شما برای همراهی و حمایت‌هایی که تاکنون از ما داشته‌اید. در صورت داشتن هرگونه سؤال یا نیاز به پشتیبانی، ما همچنان در دسترس شما هستیم و منتظر ارتباطات و همکاری‌های آینده با شما هستیم.

با احترام، ماهدیس وب

در جهت حفظ حقوق کاربران امکانی در پنل کاربری ماهدیس وب لحاظ شده است که می توانید نسبت به ثبت خرید های صورت گرفته از مارکت فوق اقدام نمائید

 

دیدگاه کاربران
  • نوید ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

    من امروز متوجه شدم یکی از بی در و پیکرترین مارکت ها راستچین هست
    ما نزدیک 100 خرید داشتیم از راستچین و از ژاکت هم داشتیم ولی راستچین بیشترین خریدامونو داشتیم ازشون
    بعد از اینکه پشتیبانی 6 ماهه یک افزونه یا قالب تمام میشود عملا مجدد باید ان را خریداری کنید
    و حتی نمیتونید تیکت ثبت بکنید در این موضوع
    ما 3 روزه میخایم ارتباط بگیریم را راستچین و تیکت میخایم ثبت بکنیم اجازه نمیده یعنی شما باید یک لایسنس فعال با پشتیبانی داشته باشید تا بتونید ارتباط بگیرید
    این عملا دزدی هستش کسانی که یکبار هزینه ای میپردازن حداقل میتونند در اون ضمینه یک تیکت یا تماس داشته باشند شاید باگ خورده باشه و امنیت رو به خطر بندازه

  • digiabo ۲۳ فروردین ۱۴۰۳

    سلام وقت بخیر
    من این محصولو از راستچین خریدم الان نمیتونم استفاده کنم؟

    • کارشناس ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر

      کاربر گرامی دقت بفرمایید بعد از قطع همکاری با این مارکت متخلف ، جهت کمک به کاربران ، فرصت سه ماهه ای در نظر گرفته شد تا کاربران اطلاعات خود را در سایت ماهدیس وب ثبت کنند که بتوانیم خدمات (پشتیبانی ، بروزرسانی و …) را ارائه بدیم.حتی یک ماه پشتیبانی رایگان نیز برای این دوستان در نظر گفته شد.
      این فرصت سه ماهه چند بار نیز تمدید شد.

      در حال حاضر میتونید با پرداخت هزینه پشتیبانی قالب که معادل یک کد تخفیف 60 درصدی قالب می باشد.ثبت خرید خودتون رو انجام بدید و از خدمات (پشتیبانی 6 ماهه ، اپدیت ها و …) استفاده نمایید.

      در پنل کاربری سایت ماهدیس وب به بخش ثبت خریدها مراجعه کنید و بعد از پرداخت هزینه پشتیبانی مجدد به این بخش برگشته و خریدهای خودتون رو ثبت کنید (منظور از ثبت خریدها صرفا ثبت اطلاعات می باشد) تا تک تک خریدها تایید و فایل قالب به پنل شما اضافه شود.

      دقت کنید شما صرفا کافی هست هزینه پشتیبانی یک دامنه را پرداخت کنید و سایر دامنه ها را بصورت رایگان ثبت کنید.

  • محسن ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

    سلام، من یک طراح قالب وردپرس هستم، چند وقت قبل قالبی که تقریبا ۳ ماه برای آن زحمت کشیده بودم را برای انتشار در راست‌چین ارسال کردم، فکر می‌کنید چه ایرادی گرفت! کارشناس تایید محصول گفت چرا قالب فلت است و طراحی مدرن ندارد. به ایشان گفتم این موضوع شخصی است و اینکه چرا طراحی UI فلت است که دیگر به شما ربطی ندارد. بعد ایراد گرفتن چرا با المنتور نیست! گفتم ببخشید که پنل مدیریتی شخصی دارد و از صفحه‌ساز استفاده نشدهو در نهایت محصول بنده رد شد که البته صدرحمت که گرفتار راست‌چین نشدم.

    علت وضع موجود نبود رقیب در این بازار است. ژاکت خوب است و تعاملات کارشناسان آنها بهتر است، البته هنوز به مرحلهٔ انتشار محصول در ژاکت نرسیده‌ام ولی اگر طراحان با آگاهی از راست‌چین خارج شوند و به سمت مارکت‌های دیگر حتی ساخته شده توسط خودشان بروند درس عبرتی برای امپراطوری پوشالی راست‌چین خواهد بود. دمتون گرم.

  • m3249s ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

    سلام وقت شما بخیر . محصولات در پنل من ثبت شده اما در قسمت تیکت پشتیبانی قابل انتخاب نیست راهنمایی بفرمایید .

    • ماهدیس وب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

      درود بر شما
      لطفا با شماره تماس پشتیبانی در ارتباط باشید

  • محسن ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

    سلام و وقت بخیر
    الان چند ماهه دارید با ژاکت همکاری میکنید، میشه نظرتون رو در مورد ژاکت بگید؟
    شاید بعد از استفاده از ژاکت بتوانید، این دو مارکت را باهم مقایسه کنید
    با تشکر

    • ماهدیس وب ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

      با سلام و ارزوی ساعاتی خوش
      ابتدا از لحاظ مدیریتی، پشتیبانی و ارتباط مستقیمی که با طراح هست ژاکت بهتر بوده اما در طرف مقابل راست چین به لحاظ مدیریتی، کیفی و پشتیبانی بسیار افتضاح هست و طراح رو مقابل خودش میدونه نه همکار و دست به هر اقدامی میزنه تا حقوق طراح رو نقض کنه و به لحاظ شخصیتی نیز مدیر نامحترم راست چین توانایی تفیک مسائل شخصی و کاری را ندارد.
      از لحاظ فروش ژاکت کمی نسبت به راست چین ضعیفت هست اما نمیشه تخفیف های کیلویی و بدون اساس و پایه روزانه راست چین رو نادیده گرفت. (راست چین تنها به فکر فروش و منافع خودش هست و ارزش محصولات و زحمات طراح و توسعه دهنده رو نادیده میگیره)
      از لحاظ پلتفرم و پنل فروش، راست چین بسیار پیچیده و نامشخص است اما در طرف مقابل ژاکت سادتر و تفیک شده
      بهترین اتفاق ماهدیس وب در سال 1402 قطع همکاری با راست چین بوده و پیشنهاد میکنم به سایر طراح ها که از تغییر نترسن و راه خودشون رو پر قدرت تر ادامه بدن

  • امین ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

    با سلام خدمت همه
    مارکت راستچین خیلی از مواردی که حق توسعه دهنده هست رو به نفع خودش پایمال کرده است به طوری که ماه ها و گاهی سال به توسعه افزونه یا قالب حرفه ای پرداختیم بعد از ارسال روی راستچین کلی ایراد های بنی اسرائیلی اوردند که طبق استاندارد های ما نیست در حالی که کلی قالب در کج چین وجود دارد که پر از ایراد و ضعف هست و همین ها در هفته دوشنبه و چهارشنبه در کمپین ها به فروش گذاشته می شوند و بقیه قالب ها هیچ وقت به این کمپین ها وارد نمی شوند
    خب این خیلی واضح است که با چند قالب (احتمال زیاد محصولات خود راستچین باشد) انحصار را به دست گرفته اند و حق بقیه توسعه دهنده ها ضایع می شود و از قوانین سخت گیرانه که فقط به نفع خود چپ چین هست دیگه نگم …..
    از دوستانی که توسعه دهنده هستند میخوام به مواردی که پفتم خیلی دقت کنند و زحمت هاشون به هدر نره
    و کلام اخر اینکه من نه طرفدار ژاکت هستم نه راستچین فقط تجربه شخصی خودم را عرض کردم
    و خدا قوت دارم به تیم ماهدیس وب

    • ماهدیس وب ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

      درود بر شما
      متاسفانه این مارکت دزد نه مدیرای درست و حسابی داره و نه ناظر های فنی و کار بلد

  • admikhan ۸ بهمن ۱۴۰۲

    با سلام و احترام
    در قسمت تیکت ها امکان ارسال وجود نداشت
    بنده قالب شمارو از راست چین خریدم ولی قالب چون نسخه قدیمی هست باگ داره و فایل آپدبت راست چین هم کار نمیکنه
    چطور میتونیم قالب اصلی رو از شما داشته باشیم یعنی باید دوباره قالب رو تهیه کنم؟ مستندات قالب دیجی لند هم توی حساب کاربری بنده در راست چین هست اگر تمایل داشتید دسترسی بدم ملاحظه بفرمایید

    • ماهدیس وب ۹ بهمن ۱۴۰۲

      با سلام و ارزوی ساعاتی خوش
      جزئیات و نحوه ثبت خرید از طریق حساب کاربری بخش ثبت خرید ها قابل مشاهده هست.
      با تشکر

  • آواتار
    mohaddeth ۲۹ دی ۱۴۰۲

    با سلام وخسته نباشید به کادر محترم ماهدیس
    خلاصه بگویم چون نسبت به راست چین همه چیز گفته شده …
    یکی از امتیاز خوب ژاکت این هست که
    1- محصول بی نهایت در ساب دامین دامنه ثبت شده میاوان نصب کرد
    2- بعد از اینکه مدت پشتیبانی به اتمام رسید تا بی نهایت میتوانید نام دامنه محصول را تغییر داد
    3- گروه پشتیبانی به صورت زیادی با مشتری ها راه میان وخشک مثل راستچین برخورد نمیکنند برای ان مثالی دارم
    چند افزونه وقالب خریداری کردم که در بانک داشته باشم چون تخفیفات خوبی داشت بعد از اتمام پشتیبانی 6 ماهه سراغ محصول که رفتم چند سوالی برام شد وتا به پشتیبانی ژاکت اطلاع دادم یک هفته پشتیبانی ان محصول را برای من به صورت رایگان باز کرد ….به این میگن همکاری وارزش دادن به مشتری ولی دقیقا راستچین خلاف این مطالب را انجام میدهند خشک وفقط مصالح خودش را در اولویت میگذارد وهیچ همکاری با مشتری ندارد …فعلا بیش از 20 محصول از راستچین خریدم وحاضرم یک سوم قیمت انها را به هرکس بخواهد بفروشم .
    وچند خوبی که بسیار عالی از ماهدیس مشاهده نمودم را دیدم که دوستان انها رو قبل از من در کامنت ها گفتند که لازم نیست تکرار کنم
    با تشکر

  • مهدی ۲۶ دی ۱۴۰۲

    درود، من قالب دیجیلند رو قبلا از مارکت راستچین خریدم الآن چجوری میتونم آپدیت های شما رو روی اون قالب دریافت کنم؟

    • ماهدیس وب ۲۶ دی ۱۴۰۲

      با سلام و ارزوی ساعاتی خوش
      جزئیات و نحوه ثبت خرید از طریق حساب کاربری بخش ثبت خرید ها قابل مشاهده هست.
      با تشکر

  • هادی ۱۹ دی ۱۴۰۲

    درود بر شرفتون، تیم ماهدیس وب حرف نداره، من حدود 7 ساله که مشتری شما هستم و متاسفانه خریدم رو داخل راستچین که کلاهبرداره انجام دادم، قطعا حامی شما خواهم بود و تا به حال ی لحظه پشتیبانیتون افت نداشته و حتی بهتر شده روز به روز | آرزوی بهترینهارو دارم براتون

    • ماهدیس وب ۱۹ دی ۱۴۰۲

      با سلام و آروزی ساعاتی خوش
      لطف دارید . همچنین ارزوی موفقیت برای شما

  • حسن ۱۸ دی ۱۴۰۲

    اینکه چپ جین به این درجه از خلاف رسیده جسارتا از بی عرضگی ماهاست. حداقل میتونیم که تحریمش کنیم اما برامون اهمیت نداره. چپ چین ( یا به قوا خودشون راست چین ) کلاهبرداره

  • New ۲۳ آذر ۱۴۰۲

    ممنون بابت اطلاع رسانی

  • zefa1394 ۹ آذر ۱۴۰۲

    راستچین رو به صورت چپ جین آوردید تو تصویر . خلاقیا باحالی بود ذت بردم . دمتون گرم 🙂

  • مهران ۱۹ آبان ۱۴۰۲

    اتفاقا منم خوشم نیومد از چپ چین
    300 هزار تومن قالب دیجی لند از سایت شما گرون تر بود
    فقط اینکه لطفا لطفا پشتیبانی قوی داشته باشین سریع باشه مفید باشه کامل باشه

    فروختن محصول راحته اما نگه داشتن مشتری و اداره اون سخته
    فقط پشتیبانیو قوی کنین ممنون

    خوب کاری کردین از واسطه ها خارج شدین با دلالان قطع همکاری کردین😍✌

  • New moment ۱۹ آبان ۱۴۰۲

    متشکرم از اطلاع رسانی.‌ قبل از این اطلاعیه هم من هیچ وقت مبادرت به خرید ازشون نداشتم این را از نحوه پشتیبانی ضعیف متوجه شدم و اینکه اکثر محصولاتش توقف فروش زده!!!

  • saeidmahmoudzade ۱۳ آبان ۱۴۰۲

    با سلام و احترام و خسته نباشید
    در خصوص خرید های خودم در سایت کج چین یک ایمیل ارسال کردم خدمتتون ( متاسفانه موفق به ثبت تیکت چه در کج چین و چه در ماهدیس وب نبودم )
    saeid**********@gmail.com آدرس ایمیل بنده
    ممنون میشم رسیدگی بفرمایید ( تماس گرفتم با مجموعه متاسفانه موفق به برقراری تماس نبودم )

    • ماهدیس وب ۱۳ آبان ۱۴۰۲

      با سلام و آروزی ساعاتی خوش
      متاسفانه از ایمیل فوق پیامی دریافت نشده
      میتونید از طریق آیدی تلگرام mrdev موضوع رو درمیان بگذارید
      سپاس

  • سجاد ۱۰ آبان ۱۴۰۲

    سلام و وقت بخیر
    کاملا حق با شماست، ولی قوانین ژاکت هم دقیقا مشابه راست چین هست، پس چرا با ژاکت همکاری میکنید؟؟
    چرا ژاکت به سایر فروشنده هاش اجازه فروش محصولات توی سایت خودشون رو نمیده ولی برای شما قضیه بر عکس شده؟
    لطفا توضیح دهید. با تشکر

    • ماهدیس وب ۱۰ آبان ۱۴۰۲

      باسلام، وقتتون بخیر و شادی
      ابتدا سوال دوم رو پاسخ میدم چه راست چین باشه چه ژاکت شما میتونید تو سایت خودتون هم فروش داشته باشید اما با تفاوت پورسانت ها و تنها مختص ما نیست و هر فروشنده ای میتونه این کارو انجام بده.
      و اما برای سوال اول: مشکل اینجاست که تو راست چین قوانین خودشون رو هم قبول ندارن و سیستم زورگویانه و انحصار رو میخوان به فروشنده ها تحمیل کنن . وقتی جزئیات قوانین هر دو مارکت رو مطالعه کنید میبینید قوانین راست چین اصلا منطق توش نیست و همه چیز یکطرفه ست که حتی نمونه اش تو کل کهکشان راه شیری هم پیدا نمیشه.
      راست چین حق اپدیت دادن محصول ما رو نداره اما انجام میده
      راست چین حق تغییر پورسانت فروش رو بدون دلیل نداره اما انجام میده
      راست چین حق تعیین شرط برای ادامه همکاری (مسدود سازی موجودی جاری حساب تا 6 ماه) رو نداره اما میکنه
      از راست هر چقدر بگیم تمومی نداره، از حذف اینترو ویدیو های آموزش ما و انتشار اون گرفته تا …. (خودخواهی هاشون ته نداره)
      مارکت راست چین یه سیستم ناکارآمد و کثیفیه با مدیریت افتضاح – تنها چیزی که برای راست چین مهمه منافع خودشه نه خریدار اهمیتی داره و نه فروشنده

      • سجاد ۲۲ آبان ۱۴۰۲

        سلام مجدد
        تشکر بابت پاسخگویی
        من سالهاست با ژاکت همکاری میکنم، و هیچ موقع دلم نخواسته برم سمت راست چین، چون تیم راست چین رو افراد غیر حرفه ای و مسئولیت پذیری ندیدم. هیچ ایده خاصی از خودشون ندارن و همشون رو از ژاکت بر میدارن.
        ولی توی ژاکت هم یکسری مشکلات هست، که امیدوارم اونا هم رفع بشه. واقعا 50 درصد برای محصولات خارجی خیلی کمه جون فروشنده به لب میاد تا 6 ماه پشتیبانی بده به محصول اونم با مثلا سود 150 هزار تومنی از به محصول!!!! کاش درصد فروش محصولات خارجی بشه 70 درصد
        با تشکر

      • mohamadM2r ۱۲ آذر ۱۴۰۲

        سلام من نمیتونم تیکت ارسال کنم اما محصولم و از راست چین گرفتم و نمیدونم باید چیکار کنم و موندم و نگران اطلاعاتم لطفا از طریق جیمیل همین اکانت باهام تماس بگیرید

      • ماهدیس وب ۱۳ آذر ۱۴۰۲

        درود بر شما
        لطفا ثبت خرید انجام بدین داخل سایت ماهدیس وب تا بتونید از خدمات پشتیبانی استفاده کنید

  • mojtaba ۲۴ مهر ۱۴۰۲

    سلام
    وقت بخیر
    ممکنه لینک خرید قالب دیجی اکادمی رو قرار بدید
    توی لینک فروشگاه پیغام “هیچ محصولی یافت نشد” نمایش داده میشه

    • ماهدیس وب ۲۴ مهر ۱۴۰۲

      سلام روزتون بخیر
      عذر خواهی میکنم اصلاح شد

  • آواتار
    mahdi60 ۲۳ مهر ۱۴۰۲

    با سلام و احترام
    وقت شما بخیر
    من چند تا محصولات ماهدیس وب را از راست‌چین خریدم، برای ادامه بروزرسانی نیاز هست که مجدد اینجا خرید کنم یا امکان دریافت فایل بروزرسانی هست؟

    و یک سوال دیگر
    اگر برای شخصی‌سازی و توسعه قالب نیاز به پشتیبانی داشته باشم، می‌‌توانم بجای خرید پشتیبانی همینجا تیکت ثبت کنم و درخواست بدم؟

    با سپاس و احترام

    • ماهدیس وب ۲۳ مهر ۱۴۰۲

      با سلام و آرزوی ساعاتی خوش
      می توانید نسبت به دریافت بروزرسانی ها بعد از ثبت خرید ها اقدام نمائید و بله امکان تیکت گذاری نیز هست

      • آواتار
        mahdi60 ۲۴ مهر ۱۴۰۲

        سپاسگزارم، همچنین بر شما
        جسارتاً من یکبار محصول را در راست‌چین خریدم، مجدد محصول در این سایت هم باید خرید کنم یا همان خرید را اینجا ثبت کنم؟

      • ماهدیس وب ۲۴ مهر ۱۴۰۲

        با سلام
        صرفا ثبت خرید کنید

  • shahregraphic ۲۳ مهر ۱۴۰۲

    طبق تجربه های مشابه کاملا حق با شماست و نسبت به حقی که دارین کوتاه نیاین و شکایت کنین
    یکبار که بفهمن حق کسی رو نمیشه پایمال کرد دیگه از این کارا نمیکنن
    من تنها خریدم از راست چین دو قالب شماست زونکن و آکادمی

    • ماهدیس وب ۲۳ مهر ۱۴۰۲

      با سلام و آرزوی ساعاتی خوش
      بله حتما پیگیری خواهد شد

  • ali.reza.at63 ۲۲ مهر ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب
    من الان چندین وقته که دارم تلاش میکنم خریدامو ثبت کنم همیشه می نویسه ثبت خرید با شکست مواجه شد.و نمی تونم ثبت کنم . امیدوارم بزودی بتونید زیر ساخت های وب سایت خودتونم برای کابراتون بروز رسانی کنید تا چنین مشکلاتی پیش نیاد

    • ماهدیس وب ۲۳ مهر ۱۴۰۲

      با سلام و آرزوی ساعاتی خوش
      چنین مشکلی گزارش نشده در صورت نیاز میتوانید با آدیدی تلگرام mrdev موضوع را در میان بگذارید تا بررسی و مرتفع گردد
      سپاس

  • pacholl ۲۲ مهر ۱۴۰۲

    امکان خرید قالب دیجی اکادمی هست؟

    • ماهدیس وب ۲۲ مهر ۱۴۰۲

      با سلام
      بله امکانش هست

      • pacholl ۲۲ مهر ۱۴۰۲

        خب از کجا باید خرید انجام بشه؟

      • ماهدیس وب ۲۳ مهر ۱۴۰۲

        با سلام و آرزوی ساعاتی خوش
        از آدرس زیر https://mahdisweb.net/shop

  • وصال کشاورز ۲۰ مهر ۱۴۰۲

    سلام و درود.
    لطفاً شرایط و نحوه‌ی دریافت بروزرسانی قالب‌های خوبتون رو هم مشخص کنید چون متاسفانه در این مسائل و مشکلاتی که بین طراح و فروشنده رخ میده، متاسفانه تنها خریدار هست که دچار گمراهی شده و بر خلاف شعار حمایت از خریدار، متاسفانه این مورد به صورت شفاف مطرح و مشخص نشده است.
    در انتها، همیشه خرسند و خوشحال بودیم که در کنار قالب‌های ترجمه شده (دزدیده شده) بالاخره یک تیم خوب، اقدام به تولید قالب استاندارد داخلی بر بستر وردپرس کرده است.
    امیدوارم این موارد با حرفه‌ای گری طرفین حل شده و همکاری فعالین در این صنعت، متداوم باشه.

    پیروز و سربلند باشید

    • ماهدیس وب ۲۰ مهر ۱۴۰۲

      با سلام و ارزوی ساعاتی خوش
      همانطور که در سایت و شبکه های اجتماعی ذکر شده دریافت بروزرسانی ها مستلزم ثبت خرید ها در داخل پنل کاربری ماهدیس وب هست.
      نظر لطف شماست سعی میکنیم که بهترین بروزرسانی ها و خدمات رو در بستر جدید ارائه بدیم .
      سپاس از همراهی شما

  • سارا ۱۹ مهر ۱۴۰۲

    به نظرم چنین مارکتی محکوم به شکسته . با آرزوی بهترین ها برای مجموعه ماهدیس وب

  • Feyli ۱۹ مهر ۱۴۰۲

    مشابه چنین اتفاقی پارسال برای قالب زنبیل افتاد که اونا هم از راست چین کوچ کردن به سمت ژاکت…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.