بهترین افزونه های مدیریت دانلود فایل برای وردپرس

با استفاده از این افزونه ها شما میتوانید از برخی از امکانات آنها بهره مند شوید.
• رایگان هستند.
• شما می توانید از دانلودها برای تبادل اطلاعات به صورت داخلی و خصوصی با اعضا یا تیم استفاده کنید.
• شما می توانید کالاهای دیجیتال را همانند محصولات فیزیکی به فروش برسانید.
• شما می توانید اطلاعاتی در مورد محتویات یک محصول را برای خرید مشتریان به آن اضافه کنید.

شما برای تهیه محتوای قابل بارگذاری بر روی سایت وردپرسی، باید یک پلاگین مدیریت دانلود داشته باشید.
بطور مثال از Google Analytics برای پیگیری بازدیدکنندگان از وبسایتتان استفاده میکنید یا از پلاگین فرم تماس برای ارتباط با کاربران استفاده می کنید.

در زیر، من قصد دارم به بررسی 5 مورد از بهترین پلاگین های مدیریت دانلود برای وررس بپردازم.

فرآیند اضافه کردن یک فایل قابل دانلود به اندازه کافی ساده است تا صورت گیرد. شما محتوا را ایجاد می کنید، فایل را به پوشه رسانه ای خود (یا یک مکان ذخیره سازی شخص ثالث) آپلود کنید و آن را به یک دکمه CTA مرتبط کنید. اما زمانی هست که شما نمی خواهید این فایل برای همه رایگان باشد. اگر میخواهید کنترل بیشتری بر آنچه که برای دریافتی هایتان داشته باشید و همچنین اطلاعاتی از آنها جمع میکنید، به پلاگین مدیریت دانلود نیاز دارید.

هنگامی که تصمیم میگیرید که از کدام یک از این پلاگین های وردپرس استفاده کنید باید ببینید به کدام یک از ویژگی های زیر نیاز دارید:

• رمز عبور و حفاظت از محتویات
• پیگیری تعداد دفعات دانلود و همچنین تعداد دانلود ناموفق کاربران.
• پیگیری درآمد از دانلودها.
• سازماندهی انواع مختلفی از دانلودهای دیجیتالی.
• هنگام استفاده از دانلود/ آپلود در وردپرس برای همکاری با دیگران، فایلها را برای تجدید نظرها نظارت کنید.

اگر این ویژگی ها عواملی هستن که می توانند به کار گردش وردپرس شما کمک کنند، اجازه دهید نگاهی به 5 مورد از بهترین افزونه ای مدیریت دانلود بیندازیم.

Delightful Downloads

آیا شما به دنبال یک ابزار مدیریت دانلود مستقیم هستید که روند اضافه کردن محتوای قابل بارگذاری جدید را به وردپرس آسان می کند به عنوان افزودن رسانه های دیگر؟ این انتخاب خوبی است. هنگامی که افزونه نصب شود، شما به یک منوی جدید وردپرس اختصاص یافته به دریافت های خود دسترسی خواهید داشت.

داشبورد اصلی دانلود است که در آن شما محتوای جدید را آپلود خواهید کرد. از آنجا، می توانید جزئیاتی مانند اندازه فایل، شورتکد مرتبط با آن را در صفحات، پست ها یا ویجتها و همچنین تعداد دفعات دانلود شده مشاهده کنید.
در داخل صفحه تنظیمات دانلود، می توانید موارد زیر را کنترل کنید:
چندین بار در دسترس هستند (اگر می خواهید یک محدودیت را تنظیم کنید)
قوانین محدودیت دسترسی (اگر می خواهید آن را فقط به اعضا اختصاص دهید)
وسیله ای که از طریق آن باز می شود (به عنوان مثال در برگه مرورگر، دانلود به کامپیوتر و غیره)
شما همچنین میتوانید لیستی مربوط به دانلود داشته باشید در مورد کاربرانی که محتویاتتان را دانلود کرده اند.

Download Attachments

این پلاگین وردپرس به عنوان یک راه حل ساده برای مدیریت دانلود است. من تا حدودی با این توضیح موافق هستم، اما فقط به این دلیل که این پلاگین چیزهایی را برای موارد خاص استفاده می کند که به آن نیاز دارید. بنابراین، اگر شما یک وب سایت را اجرا کنید که کاربران را با مجموعه ای از منابع قابل دانلود و مستندات فنی فراهم می کند، این انتخاب خوبی است.
و اما چگونه کار می کند
شما میتوانید محتوا را با کشیدن و رها کردن به رابط های دانلود اضافه کنید. پس از آن باید مرتب سازی را تعیین کنید که چگونه لینک های دانلود در قسمت جلو سایت وردپرسی خود را از طریق تنظیمات افزونه نمایش داده شود. نکته خوبی که در مورد این افزونه وجود دارد این است که یک نگاه سازگار برای هر لینک را تضمین می کند.و لینک ها در طراحی بسیار ساده هستند

پس اگر شما نیاز به مدیریت دانلود در یک روش سفت و محکم، و بیشتر فنی برای مشتریانی که نیاز به دانلود مشخصات مرتبط و یا برای اعضای تیم داخلی که نیاز به دسترسی به مستندات شرکت دارند این پلاگین کامل است.

Download Monitor

همانند آنچه که با بسیاری از پلاگین های مدیریت دانلود پیدا می کنید، این یک رابط جدید ایجاد محتوا در وردپرس ایجاد می کند. از مرکز دانلود ها، شما می توانید محتویات قابل بارگیری جدید را به راحتی ایجاد کنید، زیرا صفحات یا رسانه های جدید در وب سایت شما ایجاد می شوند.

دو مورد واقعا خوب برای استفاده از این پلاگین وجود دارد:
برای شروع، می توانید نسخه های دانلود خود را نام ببرید. این امر باعث می شود که پیگیری نحوه به روز رسانی نسخه های جدید و پیشرفته محتوای دانلود شما در برابر تکرارهای قبلی آسان تر شود.
یکی دیگر از چیزهای جالب در مورد این افزونه این است که شما نیازی به رفتن به برگه Downloads برای آپلود یک قطعه جدید ندارید. در عوض، تابع ” افزودن سریع” را به ویرایشگر پست یا ویرایشگر خود اضافه کرده اید، شبیه به آنچه که ما برای Media داشته ایم. این به شما این امکان را می دهد که دانلودها را مستقیما به یک صفحه یا پست بفرستید.

Easy Digital Downloads

اگر هدف شما فروش محتوای قابل دانلود دیجیتال باشد،پس Easy Digital Downloads یک افزونه وردپرس است که شما قطعا باید به آن نگاه کنید. من قبلا این را بعنوان یکی از بهترین گزینه های WooCommerce نامگذاری کرده ام، زیرا آن تمام ابزار و امکانات مورد نیاز برای فروش محتوای دیجیتال در وب سایت شما در اختیار قرار می دهد.
در حال حاضر، این افزونه، قطعا بسیار قوی تر از دیگر پلاگین های مدیریت دانلود در این لیست است

برخی از ویژگی های این افزونه:
• صفحه اصلی دانلود که شامل هر قطعه محتوا، هزینه آن، تعداد فروش و درآمد کل می باشد.
• منوی سابقه پرداخت که در آن شما می توانید فروش و مشتریان را در یک مکان پیگیری کنید.
• شما می توانید کدهای تخفیف برای تبلیغ در سایت ایجاد کنید که مشتریان می توانند از آن استفاده کنند.
• گزارش های این پلاگین قطعا کامل تر از پلاگین های دیگر است و شامل نمودار هایی است که تاریخچه ی دانلود و درآمد شما را در طول زمان نشان می دهد.

WooCommerce

اگر شما به دنبال کسب درآمد از محصولات در سایت وردپرس خود هستید و شما از هر دو محصولات دیجیتال و فیزیکی برای فروش استفاده می کنید، باید از WooCommerce استفاده کنید. البته با آخرین به روز رسانی ها در WooCommerce 3.3.1 ، در حال حاضر مجموعه ای از ویژگی های بسیار خوبی که شما می توانید برای ساده سازی مدیریت وب سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنید.

من فکر می کنم دو ویژگی وجود دارد که برای مدیریت محتوای دیجیتال در وردپرس بسیار مناسب است:

گزینه اول “مدیریت موجودی در انبار است” که جزء محصول دیجیتال شما است. این یک ویژگی عالی است که می توانید آن را برای انگیزه دادن به بازدیدکنندگان برای خرید سریع انجام دهند.اگر آنها متوجه شوند که فقط پنج نسخه از کتاب شما برای دانلود در نظر گرفته شده است، شما ممکن است افراد بیشتری را مجبور کنید که این خرید را انجام دهید

ویژگی دوم که ارزش دیدن آن را دارد، گزارش جدید مشتریان مشتری است. پیش از این، فقط تمام سفارشات خود را در یک مکان مشاهده خواهید کرد. در حال حاضر، با این حال، می تواند سفارشات خود را فیلتر کردن به طوری که تنها دریافت دیجیتال نشان داده شده است.

در کل، می توانم بگویم اگر شما ترکیبی از کالاهای فیزیکی و دیجیتال دارید و نیاز به انعطاف پذیری بیشتر و کنترل موجودی خود دارید WooCommerce پلاگین مدیریت دانلود ایده آلی است.

نتیجه گیری

دلایل متعددی وجود دارد که شما می توانید محتوای قابل دانلود در سایت وردپرسی خود را ارائه دهید: برای جمع آوری منافع، درآمد، ارائه اسناد حمایتی یا حتی همکاری با دیگران. به همین ترتیب، شما باید یک پلاگین مدیریت دانلود داشته باشید که روند را ساده کرده و توانایی شما را برای نظارت بر آنچه که با آن اتفاق می افتد افزایش دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.