وردپرس vip و مزایای آن

wordpress-vip

به تازگی، یکی از کاربران ما درباره وردپرس VIP و مزایای آن سوالاتی مطرح کرده بود. وردپرس VIP سرویس میزبانی وردپرس مدیریت شده برای وب سایت های بزرگ است. در این مقاله، ما توضیح خواهیم داد که وردپرس VIP چیست و چه مزایایی دارد.

وردپرس VIP چیست؟

وردپرس VIP یک پلتفرم میزبانی شده با وردپرس است که برای سرمایه گذاری در وب سایت های بزرگ و سطح بالا مورد استفاده قرار میگیرد.
گفته شده است که سریعترین، امن ترین و بدون دردسرترین وردپرس میزبانی وب است که شما می توانید خریداری کنید و استفاده کنید. صرف نظر از هزینه های بالا، وردپرس VIP دارای استانداردها و پروسس های بسیار دقیق برنامه نویسی است.

چه کسی باید از وردپرس VIP استفاده کند؟

وردپرس VIP یک برنامه میزبانی قدرتمند است که به طور خاص برای رسیدگی به حجم بالای ترافیک با عملکرد و امنیت بی نظیر طراحی شده است.
که برای کسب و کارهای بزرگ و وب سایت های دارای ترافیک مناسب با ده ها میلیون بازدید مناسب است.

قیمت گذاری وردپرس. VIP یک رمز و راز است، زیرا وب سایت قیمت گذاری عمومی ندارد. با این حال تحقیقات نشان می دهد که برنامه ها از 5،000 تا 25،000 دلار در هر ماه برای وبسایت ها شروع می شود.
برای این قیمت، شما ذخیره سازی نامحدود، پهنای باند، CDN و پشتیبانی اختصاصی دریافت خواهید کرد.

در زیر برخی از مارک های برتر که در حال حاضر از وردپرس VIP استفاده می کنند آمده است :

1. Facebook

2. Spotify

3. VentureBeat

4. Quartz

5. USA Today

6. TechCrunch

در اینجا برخی از مزایای کلیدی استفاده از وردپرس VIP را بیان میکنیم :

1. پلت فرم وردپرس کاملا مدیریت شده

وردپرس VIP بیش از یک پلت فرم میزبانی وردپرس است. که این خدمات تحت مدیریت زیر را شامل می شود:
پشتیبان گیری خودکار ساعتی
امنیت فعال و اسکن همیشگی
به روز رسانی خودکار برای نرم افزار اصلی
بررسی افزونه ها و کد های سفارشی
مانیتورینگ زمان و عملکرد
وردپرس VIP مانند داشتن یک تیم توسعه اختصاصی است که مراقبت از همه چیز را برای شما بدون هیچ گونه خرابی به وب سایت شما می دهد.

2. برنامه ریزی و آموزش

هر طرح وردپرس VIP با برنامه ریزی دقیق و استراتژی ارزیابی وب سایت شما آغاز می شود. در طول این دوره، تیم VIPPress.com با تیم شما کار خواهد کرد تا نیازهای شما را بررسی کند.

این تیم همچنین به شما کمک می کند موضوع (طراحی وب سایت) و پلاگین های وردپرس را برای پروژه خود انتخاب کنید. اگر شما قبلا یک پوسته را توسعه داده اید، آنها هر خط کد را مرور می کنند و تمام کد های سفارشی برای اطمینان از اینکه آن با استانداردهای کدگذاری و امنیت پلتفرم سازگار است.بررسی می کنند.
آنها تیم توسعه خود را در مورد پلت فرم، امنیت و عملکرد آموزش خواهند داد. این آموزش همچنین به سردبیران، نویسندگان و مدیران وب سایت شما گسترش می یابد تا بتوانند از مدیریت محتوای قوی و ویژگی های انتشار وردپرس VIP استفاده کنند.

3. بهترین عملکرد و سرعت سریع

کل پورت میزبانی برای وردپرس VIP بهینه شده است تا بهترین عملکرد وردپرس را ارائه دهد. شما لازم نیست نگرانی در مورد ذخیره، بهینه سازی کد، سرویس CDN، و یا پلاگین ها داشته باشید.

پلت فرم وردپرس VIP با یک شبکه تحویل 20 مرکز داده در سراسر جهان سروکار دارد. این به شما بهترین نتیجه را برای زمان، تاخیر، امنیت SSL و حفاظت در برابر حملات DDOS ارائه می دهد.

4. بهترین امنیت وردپرس

همه وب سایت های وردپرس. VIP با یک زیر ساخت سفارشی ساخته شده و بهترین شیوه های امنیت وردپرس برای جلوگیری از حملات خشن و سایر انواع حملات محافظت می شوند. تمام ترافیک وب سایت شما به طور کامل از مبدا رمزگذاری خواهد شد.
هر قطعه کد سفارشی به صورت دستی بررسی می شود، که یک لایه امنیتی دیگر را اضافه می کند تا از وب سایت شما برای آسیب های بالقوه جلوگیری کند.

امیدواریم این مقاله به شما در مورد وردپرس VIP، مزایای آن و … کمک کرده باشد.

پیروز و سر بلند باشید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.