بهترین نکات SEO در سال ۲۰۱۸: راهنمای کامل برای وردپرس

SEO (یا بهینه سازی موتور جستجو) یکی از مهمترین مزیت های رقابتی بازاریابی دیجیتالی است که شما می توانید برای رقابت خود داشته باشید.
رتبه بندی برای کلمات کلیدی نه تنها شما را در مرکز توجه قرار می دهد، بلکه همچنین می تواند به شما کمک کند کسب و کار خود را رونق بخشید.
در این روزها، اگر شما هر چیزی را در صفحه اول Google رتبه بندی کنید، به سختی هر گونه ترافیک را دریافت خواهید کرد، بنابراین اگر در مورد حضور آنلاین خود جدی هستید، باید در بهینه سازی موتور جستجو خود تلاش کنید.
من در 5 سال گذشته SEO را انجام دادم و در طی آن سالها سعی کردم همه اطلاعات مربوط به جستجوگرها را جمع آوری کنم. در این پست تمام اطلاعات مربوط به آن سال ها به علاوه همه تکنیک های رتبه بندی جدید که در سال 2017 و 2018 منتشر شده است آمده.
من تضمین می کنم که حتی اگر شمایی که با SEO آشنا هستید، در این پست یک یا دو ترفند خواهید یافت که با آن بتوانید رتبه وبلاگ یا سایت وردپرسی خود را در Google افزایش دهید.
بیایید از بالا شروع کنیم…
کدام عوامل بر SEO اثر می گذارد؟
SEO به بسیاری از عوامل مانند دامنه اصلی،زیر دامنه و همچنین هزاران نشانه دیگر در هنگام رتبه بندی سایت خود، مثل زمان
انتشار پست روی سایت، میزان جست و جو، شبکه های اجتماعی و موارد دیگر، بستگی دارد.
به یاد داشته باشید، هدف Google این است که بهترین نتایج را به بازدیدکنندگان نشان دهد، بنابراین الگوریتم های آنها باید به عوامل زیادی را برای رسیدن به این تحلیل بستگی داشته باشد.
ما می توانیم این عوامل رتبه بندی SEO را به دو بخش تقسیم کنیم: صفحه اصلی و سئوی آفلاین.
SEO بر روی صفحه برای بهینه سازی عوامل زیادی را بررسی می کند:
1. تمام برچسب های متا تگ خود را اصلاح کنید. Yoast SEO را نصب کنید و مطمئن شوید که تمام پست های وبلاگ شما یک نور سبز داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که از یک عنوان و توضیحات کلیدی غنی استفاده می کنید. شما می توانید کلمات کلیدی بسیار پرکاربرد را با نگاه کردن به Google Adwords؛ بکار ببرید. در اینجا یک نمونه از آنچه شما زمانی که “بازاریابی دیجیتال” را جستجو می کنم.به شما نشان می دهد.
2.برای افزایش CTR (نرخ کلیک در فضای تبلیغات آنلاین( صفحه خود، هر یک از این کلمات کلیدی ثبت شده را به عنوان و شرح پست خود اضافه کنید: امروز، سریع، گام به گام، ساده، راهنمای. همچنین شماره ها را اضافه کنید، به عنوان مثال “22 تکنیک بازاریابی که امروز باید امتحان کنید”. داشتن CTR بالا، صفحه شما را به نتایج بهتری میرساند.
3. از URLS های توصیفی و ساده استفاده کنید. مثال: https://mahdisweb.net/blog/seo-tips
4. پیوند به سایتهای مجاز : مطالعات مختلف نشان می دهد که پیوند به سایتهای قدرتمند مانند ویکیپدیا یا هاروارد می تواند رتبه بندی گوگل شما را افزایش دهد. اطمینان حاصل کنید که در هر پست حداقل 3-4 لینک پیوند را داشته باشید.
5. سرعت سایت بسیار مهم است. گوگل در وبسایت خود نشان داده است که زمان بارگذاری صفحه، یکی از سیگنالهایی است که مورد ارزیابی قرار میگیرد. «سایتهای سریعتر کاربران را خوشحال می کنند و ما در مطالعات داخلی شاهد آن هستیم که وقتی یک سایت به خوبی پاسخ نمی دهد بازدید کننده زمان کمتری در آنجا صرف می کند.”

اگر از WordPress استفاده می کنید…
1. نصب WP Super Cache (استفاده آسان ، کنترل کمتر) یا W3 Total Cache (کنترل بیشتر، استفاده سخت تر)
2. Ewww Image Optimizer یا Shortpixels را نصب کنید تا اندازه تصویرتان را کاهش دهید.
در غیر این صورت، شما باید موارد زیر را انجام دهید
1. فایل های HTML، JS و CSS خود را از طریق Gzip فشرده کنید (تصاویر را انجام ندهید)
2. از یک شبکه توزیع محتوا (CDN) مانند Amazon Cloudfront استفاده کنید. (یک CDN شبکه ای از سرورهایی است که در سرتاسر جهان قرار دارند که همه آنها شامل کپی از سایت شما می باشد. با استفاده از CDN، می توانید بار خدمات صفحات خود را توزیع کنید تا سایت های شما سریعتر بارگذاری شوند.)
3. برای بهینه سازی تصاویر خود در وب، از فتوشاپ استفاده کنید.

6. خرید گواهی SSL (یعنی https). این باعث می شود که سایت شما بیشتر “قانونی” باشد و همچنین در نتیجه جستجوها عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

فراموش نکنید Off-Page SEO به همان اندازه اهمیت دارد.
1.شما نیاز به سیگنال شبکه های های اجتماعی دارید. بله، Google توجه بسیاری به ترافیک اجتماعی و به اشتراک گذاری مقاله خود می دهد. در اینجا چند ایده برای تقویت بیان میکنیم.
• عضویت در تعداد زیادی از گروه های شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک. هر بار که یک پست جدید ایجاد می کنید، به همه گروه ها ارسال کنید و هر 2-3 ماه یکبار آن را تکرار کنید. این کار ترافیک شما را افزایش می دهد و گوگل به نمره اجتماعی شما اضافه می کند.
2.ساخت نام تجاری. ساخت یک نام تجاری به شما کمک می کند تا در طول زمان ترافیک بیشتری کسب کنید. هنگامی که نتایجی را مشاهده می کنید که NYTimes و OnlineNewsNet را نشان می دهد، شما احتمال دارد کدامیک را بیشتر کلیک کنید؟ دقیقا.

بهینه سازی موتورهای جستجو را فراموش کرده اید، اکنون زمان بررسی DOMINATION موتور جستجو است
ما مبانی موتورهای جستجو را بهینه سازی کرده ایم، وقت آن است که درباره موتور جستجو صحبت کنیم.
برای تسلط بر نتایج، شما نیاز به دو چیز دارد: محتوای بزرگ + پیوندها.
ابتدا محتوا را بررسی میکنیم.
به طور کلی، محتوای طولانی هر نوع محتوای کوتاه دیگر را از بین می برد.
طول ایده آل یک پست وبلاگ 1900+ کلمه است که در این تصویر نشان داده شده است:

مردم تنها بر روی سایت خود کلیک کنید، مقاله را در 30 ثانیه مطالعه می کنند و آن را ترک میکنند.
همچنین پست های طولانی به طور طبیعی شامل کلمات کلیدی متناسب در متن می شوند، یک مقاله 300 کلمه ای که نوشته شده است،باید دارای حداقل 50 کلمه کلیدی باشد.
مهمتر از همه، محتویات طولانی، مدت زمان حضور فرد در سایت را افزایش می دهد.که این خود معیار کلیدی برای رتبه بندی است.
استراتژی کلی برای نوشتن یک پست وبلاگ، ایجاد یک محتوای با ارزش است.این به طور طبیعی شما را مجذوب محتوای گسترده می کند. به عنوان مثال، این پست وبلاگ ~ 3000 کلمه است.
هدف شما نوشتن مقاله ای خوب، از موضوعی که انتخاب کردید است. ساده ترین راه این است که کلمه کلیدی را جستجو کنید و 10 نکته از نتایج جستجو را برداشت کنید.

لینک ها
Backlink جستجوگرها
شما می توانید پروفایل backlink از صفحه رقبای خود را با کپی و قرار دادن لینک به Ahrefs و یا SEMrush چک کنید، از آنجا می توانید به هر یک از سایت هایی که به آنها لینک می کنید بروید و سعی کنید یک لینک را به سایت خود اضافه کنید.

کدام ابزار برای تحقیق در جستجوگرها استفاده می کنید؟
همانطور که در طول این پست وبلاگ SEO نشان داده شده، ما طرفدار ابزار و اسکریپتها هستیم.
ما احتمالا بیش از 30 ابزار را در طول سالها آزمایش کرده ام.
در اینجا لیست علاقه مندی های ما. همچنین می توانید لیست کامل ابزارهای جستجوگر را بخوانید.
ضروری:

1. Ahrefs این ابزار به شما این امکان را می دهد که لینک های رقابتی خود را جاسوسی کرده و تحقیقاتی پیشرفته را انجام دهید.
2. SEMRush شبیه به Ahrefs است، یک بهینه ساز محتوا
3. Google Keyword Planner. شما می توانید از این برنامه برای مشاهده حجم جستجو و مشکل یک مجموعه خاص از کلمات کلیدی استفاده کنید.
4. عکسهای backlinksindexer برای نشان دادن تمام لینکهایی که ایجاد میکنید.
5. SEOQuake در زیر نتایج هر جستجو، نتایج عالی را نشان می دهد.
داشتنش خوبه:
1. نوار ابزار الکسا. اگر چه رتبه الکسا یک سایت هیچ ارتباطی با جستجوگرها ندارد، اما هنوز هم با ارزش است که بتوانم درک کنم که چه نوع ترافیکی سایت های من و سایت های رقبا دریافت می کنند و از کجا می آیند.
2. نوار ابزار Moz، که به من کمک می کند تا در معرض ملاحظات متفاوتی از یک صفحه (مانند مالکیت دامنه) در یک نگاه سریع قرار بگیرم.

بنابراین استراتژی دقیق و گام به گام که من برای بهینه سازی سایت دنبال می کنم چیست؟
من با مشتریان از صنایع مختلف از بیتکوین گرفته تا به قانون،بیوتکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی کار می کنم.
در حالی که هر مشتری دارای یک هدف متفاوت است، اصول رتبه بندی جستجوگر SEO دقیقا یکسان است. این طرح من برای هر وب سایت جداگانه بهینه سازی شده است:
1. استراتژی محتوا را تعریف کنید
هیچ نقطه ای در رتبه بندی بالا وجود ندارد. اگر پست وبلاگ اجازه نمی دهد که ارتباط خود را با خوانندگان خود ایجاد کنید، از طریق Adsense درآمد کسب کنید یا کسب و کار را برای خود ایجاد کنید.
بنابراین اولین گام در نوشتن این است که تعیین کنید چه چیزی می خواهید با پست خود به دست آورید.
به عنوان مثال، اگر میخواهید یک رهبر فکری باشید، باید یک پست طولانی برای جمع آوری مخاطب استفاده کنید تا بتوانید با مراجعه آن مراحل بعدی را دنبال کنید.
2. موضوع محتوا را تعریف کنید
پس از اینکه استراتژی محتوا را تعریف کردید، در مورد آنچه که برای خوانندگان شما ارزشمند هستند، فکر کنید.

3.پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای هدف قرار دادن
رتبه بندی برای “seo” سخت است. اما رتبه بندی برای “نکات seo” کمی ساده تر است.
شما می توانید از ابزارهای مختلف برای پیدا کردن کلمات کلیدی با تعادل کامل مشکل و حجم جستجو استفاده کنید.
در Ahrefs، شما می توانید به تحقیقات کلید واژه بروید و چند کلمه کلیدی را که مربوط به پست وبلاگ است که شما به دنبال آن هستید بنویسید.

 

پس از اجرای الگوریتم، آماری برای کلمات کلیدی خود، همراه با سایر کلمات کلیدی که باید در نظر داشته باشید ارائه می شود.

 

خوب، ما دوست داریم کلمات کلیدی را با مشکلاتی کمتر از 60 و حجم 500 انتخاب کنم.
نکته: شما می توانید این را در Ahrefs مرتب کنید.

 

هنگامی که شما 3 یا 4 کلیدواژه را شناسایی کرده اید، ما شروع به نوشتن می کنیم
(برای ما “بهترین نکات SEO”، “راهنمایی بهینه سازی SEO”، “راهنمایی وردپرس seo”)

روش دیگری برای پیدا کردن کلمات کلیدی استفاده از کنسول جستجو است.
اگر شما به تجزیه و تحلیل جستجو بروید، می توانید داده های ارزشمندی مانند کلمات کلیدی که قبلا رتبه بندی کرده اید را مشاهده کنید. گاهی اوقات ساده تر است که پستهای وبلاگ قدیمی خود را بهینه سازی کنید و بروز رسانی کنید تا اینکه از یک مقاله جدید استفاده کنید.

4. محتوا را کامل و همانند جستجوگرها را بنویسید
ما قبلا ذکر کردیم که شما باید در مورد 2000 پست کلمه یا بیشتر فکر کنید.
اولا، کلیدواژه های موجود در مرحله 3 را جستجو می کنیم و ببینید چه کسانی رتبه بندی بالا را در مورد آنها می نویسند و ببینند آیا آنها چیزی را که قبلا نمی دانیم ذکر می کنند. از آنجا، ما پست خود را به سادگی با سربرگ ساختیم.
کلیدواژه ها به طور استراتژیک در هدرهای H2 قرار می گیرند،. فراموش نکنید که تصاویر، فیلم ها و چندرسانه ای ها دیگر هم این تعامل را شامل شوند.
هنگامی که پست وبلاگ نوشته شد، زمان بررسی SEO از طریق Yoast (پلاگین وردپرس)است. در کلیدواژه های متمرکز، 3-4 کلمه کلیدی را که بالاترین رتبه را دارند را انتخاب می کنیم.
5. نیمه اتوماتیک، نیم دستی دستیابی به محتوا
شما نمی خواهید همه کار سخت نوشتن پست وبلاگ را کامل به عهده بگیرید، درست است؟
یک پست وبلاگ تنها در صورتی ارزشمند است که در صفحه اول رتبه بندی شود.
در اینجا چند نکته برای رتبه بندی چنین محتوایی وجود دارد:
• به اشتراک گذاشتن محتوا در تمام حساب های رسانه های اجتماعی. برای اینکار از IFTTT استفاده کنید که به طور خودکار آن را انجام می دهد و وردپرس را با تمام حساب های خود متصل میکند. به این ترتیب فقط 10 دقیقه وقت صرف می کنید. (قبلا در مورد رسانه های اجتماعی صحبت کردیم).
• ما در حال حاضر شبکه ای از وبلاگ نویسان داریم که آنها را سرپرستی می کنیم و مطالب ما را ارایه کنند و آنها را به اشتراک میگذارند.
نتیجه:
ما استراتژی گام به گام SEO را برای شما و سایت خود انجام دادیم و از آنها استفاده میکنیم. امیدوارم برای شما ارزشمند باشد.
هر آنچه که شما انجام می دهید، مطمئن شوید که در تله سقوط نکنید و شروع به انجام برخی از تکنیک های جستجوگرهای سیاه و سفید کنید مانند ساختن backlink لایه بندی شده و یا هرزنامه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.